Hoe bevalt een palladium versterker?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

citaat:Geplaatst door speakerfreak

wat sommige mensen schijnbaar fucking vergeten?

Waarom zou iemand een versterker van 2000euro kopen voor ze simpele drive innetje? terwijl je voor 200euro een prima ding hebt dat het best blijft doen als je er normaal mee omgaat...

Tis ook raar om het doel van een versterker van 200euro met een andere dure versterker te verglijken

JUIST!

En professionals die voor grote evenementen zorgen en hun spul vrijwel dagelijks/wekelijks verhuren die hebben genoeg geld om zich niet te wagen aan een Palladium.

Voor het grootste gedeelte van drive-in show's voldoen ze prima. Ik hoor ook amper klachten erover.
    Nogthans zag ik vorig jaar hier bij ons in het dorp ( openlucht) een P.A. staan :
    8 x RCF esw 1018 en 6 x RCF toppen per kant met enkele rackjes P-2000 staan !!!
    Eerlijk gezegt schrok ik wel even van die combinatie !!
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Ik heb er 1 (900) eens gekregen, onder het mom van, heb er nix meer aan, geen zin om hem op marktplaats te zetten en met 1 kapotte eindtrap.

ff gerepareerd en heb het ding nog steeds staan. gebruik hem weinig, maar soms verhuur ik hem weleens bij een echt budget feestje of een vriendendienst.

hij werkt, wat moet ik er meer over zeggen.. Ik zou het denk ik niet kopen, maar dat komt omdat ik een beetje verwend ben op dat gebied en liever voor bedrijfszeker kies dan voor goedkoop.
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

off topics verwijderd
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...