Rookmachine op scanmaster 3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pluzz
    • Aug 2004
    • 72

Rookmachine op scanmaster 3

ik heb thuis de scanmaster 3 staan (http://www.verkoop.licht-geluid.nl/P...ductid=HL50337)

nu zit hier een aansluiting op voor een Rookmachine, alleen is dit een iec (z'n aansluiting die je ook achter op je pc hebt voor de stroom)aansluiting, nu is mijn vraag aangezien niet alle rookmachines worden aangestuurd met dezelfde afstand bediening, zijn hier verloop stukjes voor?
    of kan ik voor de functionaliteit alleen cheep-ass rookmachines gebruiken?
    je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

ik denk dat deze stekker verbinden is met een potentiaal vrij contact. dit betekend dat er een No en een Nc contact in zit (net als bij een wisselschakelaar. het is dus mogelijk een rookdoos die met een schakelaartje bediend wordt (wat het geval is bij juist de goedkope modellen) of je jou rookdoos kan aansluiten weet ik niet, dit hangt af van het model.

MAAR, ik ken het model niet persoonlijk (deze scanmaster) heb hem wel gezien, maar nooit gebruikt. je moet dus even in de technische manual (als die er uberhaupt bijzit) even kijken of dit verhaal klopt.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...