pc auto starten via mengpaneel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • priskell
    • Sep 2005
    • 2

pc auto starten via mengpaneel

Hoi
    Klein vraagje weet iemand hoe ik mijn laptop kan aansluiten op mijn mengpaneel-snalstart.
    Moet zoiets worden zodra ik mp3 klaar heb staan en ik mijn schuif open zet dat winamp bv gaat spelen, net zoals mijn cd spelers
    BVD Erwin
    EV
  • PeTAR
    • Jul 2005
    • 151

citaat:Geplaatst door priskell

Hoi
    Klein vraagje weet iemand hoe ik mijn laptop kan aansluiten op mijn mengpaneel-snalstart.
    Moet zoiets worden zodra ik mp3 klaar heb staan en ik mijn schuif open zet dat winamp bv gaat spelen, net zoals mijn cd spelers
    BVD Erwin
    Misschien kan je het forum van Winamp eens bekijken. Heb volgens mij daar ooit iets voorbij zien komen over zoiets.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Onderwerp verhuisd van live naar starters.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• priskell
        • Sep 2005
        • 2

Bedankt voor de tip
        erwin

citaat:Geplaatst door PeTAR

citaat:Geplaatst door priskell

Hoi
        BVD Erwin
        Misschien kan je het forum van Winamp eens bekijken. Heb volgens mij daar ooit iets voorbij zien komen over zoiets.
        EV

Comment

• Roeltej
          • May 2001
          • 761

Meen dat een lokale dj een toetsenbord-mod heeft om pcdj te starten... zoiets zou dan ook mogelijk moeten zijn voor winamp (das toch geen dj-software :/)
          Vitality Show

Comment

• PeTAR
            • Jul 2005
            • 151

citaat:Geplaatst door Roeltej

Meen dat een lokale dj een toetsenbord-mod heeft om pcdj te starten... zoiets zou dan ook mogelijk moeten zijn voor winamp (das toch geen dj-software :/)
            Winamp is te bedienen via toetsenbord. Ik geloof de knoppen ZXCVB wat welke is weet ik niet Kan je bekijken in de help van Winamp

Comment

• DjFlo
              • Jun 2003
              • 332

citaat:Geplaatst door PeTAR

citaat:Geplaatst door Roeltej

Winamp is te bedienen via toetsenbord. Ik geloof de knoppen ZXCVB wat welke is weet ik niet Kan je bekijken in de help van Winamp
              Z= 1 track terug
              X= Play
              C= Pauze
              V= Stop
              B= 1 track vooruit

Comment

Working...