muziek van de pc afspelen met mijn consele

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj zedex

muziek van de pc afspelen met mijn consele

ik ehb een kabel en via die kan ik opnemen en kan ik met mijn dj console mixen en live luisteren op mijn pc boxen en als ik wil neem ik hat dan op maar hoe kan ik muziek die op mijn pc staat afspelen op mijn dj consolen of gaat dat niet [?]ik ben nog maar 13 en ben pas begonnen met te draaien dus ik kan er ni veel van en weet er ook niet veel van [?][?]maar adt zal nog kommen dank bij vorrbaat
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

wat al eerder is vermeld in een ander topic van jouw --> zorg dat je tekst vatsoenlijk leesbaar is<---- kan er weinig van maken !!!!!
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• dj zedex

ok sorry maar ik typ snel en ik typ daarom veel fouten ik zal in het vervolg minder snel typen ok??? sorry he

Comment

• DjFlo
        • Jun 2003
        • 332

citaat:Geplaatst door dj zedex

ok sorry maar ik typ snel en ik typ daarom veel fouten ik zal in het vervolg minder snel typen ok??? sorry he
        Al typ je nog zo snel als je het nou ff naleest als je klaar bent met typen en je kan ook je bericht nog bewerken.

Suc6

groeten

floris

Comment

• Ibvee
          • Nov 2002
          • 714

Als je blind leert typen kan je en snel typen, en kan je tegelijkertijd zelfs nog nalezen wat je schrijft...

Je zegt dat je als monitoring de speakers van je pc gebruikt voor de muziek die je mixed. Dan ga ik er dus vanuit dat je geen andere speakers aan je mixer hebt hangen. Dus waarom zou je dat wat jou computer afspeelt dan je mixer in willen hebben? Als je het namelijk wilt horen dan, gaat het weer terug je computer in, en raad eens waar het dan naar toe gaat? Idd gewoon weer terug je mixer in. Ik snap niet helemaal wat je ermee wil, en volgens mij kan het ook niet helemaal...
          De groeten => Micha

Comment

• dj zedex

nee ik heb boxen aan mijn dj consolen maar ik speel muziek af (mix) en ik hoor het uit mijn pc boxen en mijn anderen maar normaal kan ik ook muziek afspelen van de pc en dat dat dan uit mijn dj boxen komt maar ik weet niet hoe dat mpoet en of ik dat kan en of ik niets ander daarvoor moet kopen ik heb een cd 560,ax 400, boxen van jb (alles van jb)en een oud mengpaneel maar ik ga mischien een nieuw kopen maar gaat dat ik ken (niet persoonlijk) dj's die dat doen [?]maar ik weet niet hoe ik zou dat ook willen anders moet ik eerst al die cd's kopen nu kan ik dat betje bij beetje doen (al het lukt die muziek van de pc naar mijn mengpaneel)[?]

Comment

• Poelmans
              • Feb 2004
              • 804

leestekens zijn zo verdomd handig weet je dat want nders kun je van zo een groot blok tekst helemaal niks maken want in je andere topic doe je dat ook en daar heb ik heel wat moeite doen om het te kunnen lezen dus ga ik die moeite hier helemaal niet doen...

Hoe doe je dat? Zo een lange zinnen? En zonder leestekens? Hier heb ik verdomd veel moeite voor moeten doen [:I]

Comment

• DJ_matthias
                • Jun 2005
                • 620

mss eerst eens een toetsenbord kopen dat leestekens bevat?

EDIT: hahaha kijk twee mensen die leestekens aanraden in tien seconden tijd!
                het is echt wel nodig!
                we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• djjw
                  • Aug 2005
                  • 43

Is het de bedoeling dat de muziek die je pc afspeelt, over je mengpaneel op je (dj) boxen tehoren is?
                  zo ja,
                  zet je line uit van je pc( dus die normaal naar je pc boxen gaat) dan op een van je line in van je mengpaneel.
                  bedoel je dit niet , dan snap ik het ook niet[:I]
                  succes...
                  realiteit is een illusie die waar blijkt tezijn, door een tekort aan alcohol

Comment

• Mister Music
                    • Aug 2005
                    • 39

gaat het hier nou over het typgedrag of over de het geluidsprobleem?[:s]dan kan ik misschien nog wat suggesties geven
                    Groeten van<h3><b><font color=\"blue\">MM</font id=\"blue\"></b></h3>
                    Wat maakt mensen die muziek maken?

Comment

• DJ_matthias
                      • Jun 2005
                      • 620

als je het probleem van het typgedrag oplost komen we het geluidsprobleem te weten!
                      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• dj zedex

ok dus als ik het goed begrijp moet ik mijn line uitgang sluiten. En dan die op een of andere manier aansluiten op mijn mengpaneel??? kunt ge het nog is a.u.b iets duidenlijker uitleggen, want ik ben niet zo thuis in de namen van de uit en ingangen. (En ben maar een beginnende dj dus van alle namen ken ik ook niet veel) niet dat ik in deze topix daar veel last van heb.(zijn mijn zinnen al beter???

Comment

• Poelmans
                          • Feb 2004
                          • 804

jou zinnen zijn al een pak beter nu Kus van de juf en een bank vooruit

Wel je hebt zo een kabeltje gebruikt van 2 x cinch naar 3.5mm jack: zo heb je er nog een nodig. Dit prik je dan op de groene minijack stekker van je soundcard (waar je je computerboxen normaal aanhangt) en het andere eind in 1 van de vrije ingangen van je menpaneel.

Je computerboxen die hang je dan op een andere uitgang van je mengpaneel: master 1 bijvoorbeeld, terwijl je PC zijn ingang op REC out hangt.

Wel een paar dingen in acht nemen: in het volumepaneel voor afspelen van je PC demp je de line-inn, terwijl je die juist aanzet in het volumepaneel voor opnemen. Zo zal je nooit elektronische feedback krijgen (dat is net als de naam iets heel vies) als je de schuif van je PC op je mengpaneel open zet.

Comment

• dj zedex

ok dus als ik het goe begrijp: moet ik nog zo een kabel kopen. En moet ik die dan in een vrij ingang van mijn mengpaneel steken. En het anderen uiteinden in de groen (in of uitgang ik weet het niet). is het dat dan snap ik het (anders niet).

Comment

• cowbeast
                              • Jul 2004
                              • 109

Ok ik weet waarover je het hebt, je hebt een hercules DJ console die via usp aan je pc zit. Daarmee kan je idd mixen en is bovendien een 7.1 geluidskaart. Voordeel hiermee is dat je signaal sterk genoeg is om degelijk te verwerken in je menpanneel. Je hoeft gewoon via een tulp kabel vanuit 1 van de 3 uitgangen op de achterzijde (middelste van de tulps, er staat bij CENTER). Hopelijk heb je hierbij genoeg informatie lijkt mij voldoende.

Comment

Working...