ik wil geluid opnemen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj zedex

ok bedank ik heb het gevonden bedankt iedereen die op minn vragen heeft geantwoord vooral bedankt Digital Prim die hefft de doorslag gegeven maar toch allemaal bedankt

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

citaat:

..Maar ik snap wat je bedoelt, veel dj's kunnen goed draaien, maar vraag ze niet wat het verschil tussen een XLR en een Speakon is![8D]
      Dat bedoel ik
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• cowbeast
        • Jul 2004
        • 109

Wat digital primate zegt is het gemakelijkste wat je kan doen als je geen speciale apperatuur hebt om mee op te nemen. Blijf je slechte kwaliteit mee hebben. Maar zal wrs ook al zonder geruis zijn. Aanrader is een geluidskaart kopen die bestemd is voor te recorden. Maar ook hier vraag je om een redelijk prijskaartje voor wat het is(+/- 250 €). Maar het resultaat is doeltreffend

Comment

• dj franko
          • May 2005
          • 116

Audacity vind ik erg makkelijk om op te nemen. Gewoon gratis te downloaden en dan heb je de hele versie.

groetjes Franko
          Hoi!

Comment

• Drive-in Show "Volume"
            • Jan 2006
            • 11

geluid opnemen

Hallow dj zedex,

Geluid opnemen dat kan altijd. wij hebben zelf ook wat opgenomen. als je de goede drivers op je computer heb zitten van je geluids kaart en als hij een "line-in" heeft kunt u dat via mengpaneel van je via de "rec" naar de geluids kaart. Meestal heb je dan een tulp naar jack 1.5 mm nodig. Oja heb je nog wel een programma nodig. Heb wel gekeken waar wij het mee doen. wij doen het met "cerative" Maar je kunt het ook met "Mucis greater". het makkelijkste is gewoon je dealer vragen van je computer en vragen of hij dat weet. Anders weet nog wel iemand die weet welke geluids kaart je nodig hebt en voor je kan in bouwen en installeren.

Met vriendelijke Groeten, Stephan www.driveinvolume.tk:) vbmenu_register("postmenu_402793", true);

Comment

Working...