Flightcase Bouwen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jans
    • Feb 2003
    • 869

Er zijn flightcasebouwers waar je de flightcase als bouwpakket kunt kopen.
    Dit bespaard de bouwkosten als je deze niet hoeft mee te rekenen.
    Ik heb het nog nooit gedaan maar verwacht dat dit enkel uit kan indien je een standaad case besteld.
    Even informeren dus.
    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

In Amersfoort zit in ieder geval een flightcase bouwer die ook "bouwpakketen" leverd.
      Ben nu aan de derde case bezig, alles op maat, inclusief sluitstrip en alles. Geen gedoe met zagen van sluitstrip onder 45 graden oid.

Maar helaas: mag geen reclame maken hier (al eerder posts verwijderd)
      Wellicht dat dit wel mag:

Het resultaat staat erbij

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

waarom niet gewoon deze case ( bij goed zoeken kun je hem krijgen voor 269,00 )

Comment

• Mister Music
          • Aug 2005
          • 39

Juist ja zoeits bedoel ik mephisto. ik wou net foto's gaan maken van hoe het er nu mee staat maar omdat tie niet bij mij thuis maar bij mn opa in de garage staat en het regent heb ik het nog maar even uitgestelt, Misschien vanavond nog???
          Groeten van<h3><b><font color=\"blue\">MM</font id=\"blue\"></b></h3>
          Wat maakt mensen die muziek maken?

Comment

• Mister Music
            • Aug 2005
            • 39

citaat:Geplaatst door jakkes72

In Amersfoort zit in ieder geval een flightcase bouwer die ook "bouwpakketen" leverd.
            Ben nu aan de derde case bezig, alles op maat, inclusief sluitstrip en alles. Geen gedoe met zagen van sluitstrip onder 45 graden oid.

Maar helaas: mag geen reclame maken hier (al eerder posts verwijderd)
            Wellicht dat dit wel mag:

Het resultaat staat erbij
            zijn idd wel mooie cases heb je foto's van jouw gebouwde cases?
            alvast bedankt voor je tip

Comment

• jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

Kijk hier maar op:
              (Zijn high res foto's:kan dus even duren voordat ze verschijnen...)

Ik heb zelf wel een popnagel tang op luchtdruk, is wel erg prettig voor je handen...

Comment

• Mister Music
                • Aug 2005
                • 39

Dat is ckers een mooi kissie maar waarom heb je aan de zijkant schroeven en inbus(als ik het goed zie) gebruikt?

owjah wat zijn de maten van deze kist? ,LxBxH

Comment

• jakkes72
                  • Dec 2003
                  • 1015

Dr zitten vakverdelers in, deze heb ik (nu nog) met gewone M5*30 vastzitten. M5*30 verzonken kop, inbus, zwart zijn in bestelling.
                  Het is dan alleen een kwestie van de oude eruit, de nieuwe erin.
                  De interne maten zijn: 120 * 56 * 49 (Lengte * hoogte * diepte) Dit zijn afwijkende maten, maar zo past het geweldig in de aanhanger.

Comment

• Mister Music
                    • Aug 2005
                    • 39

Dit Is m:

[img=http://img9.imageshack.us/img9/9000/dscf01567vd.jpg][/url]
                    [img=http://img146.imageshack.us/img146/4317/dscf01529oz.jpg][/url]
                    [img=http://img146.imageshack.us/img146/7043/dscf01553vh.jpg][/url]

Greetz

met dank aan Imageshack.us(dat vinden ze nodig[}])

Comment

• Mister Music
                      • Aug 2005
                      • 39

citaat:Geplaatst door Basjuw

Hallo,

Je moet zorgen dat je goed geinformeerd bent om de flightcase te bouwen.(bv een flightcase bedrijf) kun je gelijk de onderdelen kopen en als je een beetje handig bent en het goede gereedschap is het wel tedoen

Groeten Bas
                      ik heb me laten informeren bij een bedrijf die dit soort artiekelen maakt en gereedschap is geen probleem(zie foto hieronder MORGEN)

Bedankt

Comment

• Mister Music
                        • Aug 2005
                        • 39

Weet er iemand toevallig of k wel of niet de aluminium strips met kit moet doen en zo ja met watvoor kit?

Comment

• hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

citaat:Geplaatst door Mister Music

Weet er iemand toevallig of k wel of niet de aluminium strips met kit moet doen en zo ja met watvoor kit?
                          Nee geen kit, gewoon popnagels doorheen rammen...

Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Mister Music
                            • Aug 2005
                            • 39

en op welke punten zal ik ze vastpoppen? over de hele strip of alleen een paar op de strip en op de hoeken?

Comment

• Radar
                              Moderator
                              • Jul 2002
                              • 890

Onderstaande site is weer redelijk gedateerd maar voor de beginner staat er
                              nog wel wat relevante informatie.

http://www.footlight.nl/zelfb.htm
                              Daar vind je ook leuke info.

Verder weer een stukje zelfbevlekking maar ook gedateerd:
                              http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=5761

Nog iets ouder en je komt ook van mij de eerste kist tegen, dus zo moet het niet.
                              http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=5505

En ook in onderstaand topic staat best wel redelijk veel info:
                              http://www.licht-geluid.nl/forum/top...?TOPIC_ID=7392
                              Ik doe niet aan bijgeloof.
                              Dat brengt ongeluk.

Comment

• hugovanmeijeren
                                • Oct 2004
                                • 1436

citaat:Geplaatst door Mister Music

en op welke punten zal ik ze vastpoppen? over de hele strip of alleen een paar op de strip en op de hoeken?
                                Als je een hoekprofiel neemt heb ik: 3 boven en dan aan de andere kant 1 popnagel (wel in het midden natuurlijk). Eerste kist, aan beide kanten van het profiel 3, maar dat kan ik je alleen aanraden mocht je een popnageltang op lucht hebbben ...

Natuurlijk voor de rest wel op alle (bal)hoeken popnagels zetten.

Groeten Hugo
                                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

Working...