DAP Fusion

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pluzz
    • Aug 2004
    • 72

DAP Fusion

ik heb inmiddels een leuk setje (voor een hobbyist) en dacht laat ik eens een kistje bouwen voor mn spulletjes, ik wilde dit met standaard 19" rackmodules doen alleen 1 probleem mijn mengpaneel id niet 19" helaas dus.
    ik was wezen zoeken naar een soortgelijk mengpaneel uit dezelfde prijs klasse en kwam bij dit speeltje uit:

de DAP Fusion.

deze heeft exact alles wat mijn huidige mengpaneel heeft plus een leuk extratje.

nu is mijn vraag zijn er goed / slechte ervaringen met dit paneeltje?
    je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Nou ik wel ervaring met het DAP het zij goed en slecht,

DAP luidsprekers vooral die eerst serie is gelijk goed voor de brandstapel
    maar hun kabeltjes zijn wel handig, niet duur en doen hun werk. En zo niet vervangen

Kijk meestal moet je gaan kijken wat wil ik met deze mengtafel, wat moet erop een setje technics ofzo en een setje 1000tjes

Voor de prijs bij deze mengtafel hoef je het niet te laten, ze beloven een hoop dingen en als hij dat waar maakt dan heb je denk ik om mee te beginnen een leuk tafeltje

ik zelf ga toch dan voor Soundcraft / Dateq

Comment

• pluzz
      • Aug 2004
      • 72

t is een hobby setje t moet low budget blijven, en mn eisen zijn niet hoog voor t paneeltje t is inprinciepe voor een dubbel cdspeler en mn md deck zowel opnemen als afspelen dus 3 line-in is vereist en een rec out ook,
      verders zijn 2 masters uit ook wel handig aangezien ik met 2 versterkers werk die niet het zelfde vermogen hebben
      je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• Boi
        • Apr 2004
        • 541

Als je mengtafeltje smaller is dan 19" is dat toch op te lossen door een front te maken wat 19" is en daar een gat voor je tafeltje in te maken.
        groetjes
        Boi
        groetjes

___
        Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• pluzz
          • Aug 2004
          • 72

dat heb ik nu ook, het probleem is dat ie ipv breed lang is, ik kan in mn tafel alleen maar een mengpaneel en een dubbelcd controler kwijt en daar moet nog een scanmaster 3 en een crossover bijkomen.
          dus moet ik ruimte hebben vandaar dus dat ik een 19" wil hebben

Comment

Working...