Versterker BOGEY

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flu-x
    • Jun 2005
    • 6

Versterker BOGEY

Is dit merk iemand bekend? is het een goed merk?

groeten
  • Robert
    • Aug 2000
    • 630

Ik ken het niet, maar 'bogey' betekent letterlijk (vanuit het engels) 'schrikbeeld' of 'spookbeeld', dus erg betrouwbaar klinkt het niet.

Aan de andere kant klinkt Turbosound ook als iets wat je bij de kijkshop koopt, terwijl dat dan wel weer erg oke is.

Comment

• Mifex
      • Jun 2005
      • 83

citaat:Geplaatst door Robert

Ik ken het niet, maar 'bogey' betekent letterlijk (vanuit het engels) 'schrikbeeld' of 'spookbeeld', dus erg betrouwbaar klinkt het niet.

Whaha, geweldig!

citaat:[Aan de andere kant klinkt Turbosound ook als iets wat je bij de kijkshop koopt, terwijl dat dan wel weer erg oke is.
      Turbosound is inderdaad oke, alleen de naam is zo bartsmith.

Ik denk dat je even naar de benkendere merken moet kijken en bogey naast je laten liggen. 2 nadelen van prutapperatuur:

1: Je kan er niks mee, zwak, gaat snel stuk (ik heb evaring)
      2: Niet waardevast, als je het verkoopt dan zul je er HEEL weinig geld aan over houden.

Gr
      The winner is the winner

Comment

• tinuhz
        • Apr 2005
        • 48

Hallo, Ik heb ook een bogey versterker kijk maar ff http://www.picturetrail.com/gallery/...9452&members=1. Ik heb er tot nu toe nog niks mee gehad en klinkt ok. ik weet dan niet hoe die klinkt op rms volume want daar zijn mijn boxen niet geschikt vor maar als ik hem half open heb staan klinkt het wel ok.
        Martijn

Comment

• tinuhz
          • Apr 2005
          • 48

Heeft er iemnd toevallig een site van kan het nergens vinden.
          Martijn

Comment

Working...