Bulgin Stekkers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freaky Spike
    • Oct 2004
    • 34

Bulgin Stekkers

Ik kreeg te horen dat deze verboden zijn,
    maar ze worden wel verkocht en ik gebruik ze ook.

Zijn nu deze legaal of niet?
    Niels
  • VERVALLEN

Moesten ze niet legaal zijn, en dus bij keuring niet voldoen, dan zouden ze ook niet op de markt komen.

Dus ...

Geloof deze nonsens niet! Wat op de markt komt en gebruikt wordt aan toestellen van JB-systems of ...
    dan is het toegelaten!

Als dat niet mag, dan zou een harting bijvoorbeeld ook illegaal zijn ofzo?

Comment

• Freaky Spike
      • Oct 2004
      • 34

Van die harting zeg ik het niet,

maar ik kreeg het ook maar te horen van iemand
      Niels

Comment

• Italio
        • Jan 2004
        • 47

citaat:dan zou een harting bijvoorbeeld ook illegaal zijn ofzo?
        Dat is ook heel anders, het "probleem" van bulgin is dat er wel 4x positief heen gaat maar dat het allemaal over een nul terug gaat. Bulgin zal door deze zware belasting ook snel een stuk warmer worden. En bij lange continue branden van de lampen heb ik deze kabels ook al wel eens hierdoor zien weg fikken[xx(]
        Voor jou een vraag...... voor mij ook!

Comment

• Freaky Spike
          • Oct 2004
          • 34

daarom vroeg ik het mij af :d
          Niels

Comment

• Poelmans
            • Feb 2004
            • 804

Veel ligt ook aan hoe je hem gebruikt... Je verlengkabel in zijn geheel moet in principe ook gekeurd geraken. dan kan jij perfect gekeurd stekker materiaal gebruikt hebben, maar als ik de stroom voor menne versterkerrek door nen XLR jaag, dan gaat da ding ook niemeer lang leven Zijn XLR's daarom verboden? neen.

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door Italio

citaat:dan zou een harting bijvoorbeeld ook illegaal zijn ofzo?
              Dat is ook heel anders, het "probleem" van bulgin is dat er wel 4x positief heen gaat maar dat het allemaal over een nul terug gaat. Bulgin zal door deze zware belasting ook snel een stuk warmer worden. En bij lange continue branden van de lampen heb ik deze kabels ook al wel eens hierdoor zien weg fikken[xx(]

Ne maat van mij is spaarzaam met harting. Op een harting gebruikt hij ook diverse malen + en op 1 pin de ganse terugvoer (neutre zoals ze zeggen)

Ik niet. Bij ons zijn de 4 bars met 10P hartingen, met aansluitingen per 2 mooi onder elkaar

spot1 = pin 1 en 6
              spot2 = pin 2 en 7
              spot3 = pin 3 en 8
              spot4 = pin 4 en 9
              X = pin 5 en 10

(X = extra 230V aansluiting op de bar voor bijv. strobo, moonflowerke,blacklightje, ...)

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door Poelmans

Veel ligt ook aan hoe je hem gebruikt... Je verlengkabel in zijn geheel moet in principe ook gekeurd geraken. dan kan jij perfect gekeurd stekker materiaal gebruikt hebben, maar als ik de stroom voor menne versterkerrek door nen XLR jaag, dan gaat da ding ook niemeer lang leven Zijn XLR's daarom verboden? neen.
                Idd Poelmans, op stekkers staat altijd de max. stroom op. Die moet ge dus niet overschrijden.

Comment

Working...