Kopen (dubbele) cd-speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RonV
    • Jul 2004
    • 67

Kopen (dubbele) cd-speler

Zoals jullie mij/ons in dit ( http://www.jenh.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14363 ) topic hebben aangeraden, ben ik nu aan het kijken voor een dubbele cd-speler omdat ik toch van plan ben wat meer met cd's ipv computer te gaan draaien. De computer blijft evengoed nog wel mijn voornaamste 'gereedschap'. Er hoeft dus niet al te veel poes-pas op te zitten die normaal niet gebruikt wordt! Wat voor een (dubbele) cd-speler kunnen jullie mij aanraden? Ik ben eigenlijk van plan ongeveer 200 euro uit te geven, waardoor ik eigenlijk toch wel voor 2ehands moet gaan kijken. Waar moet ik overal op letten bij de koop van een 2ehandse cd-speler? Ik heb bij '2ehands licht en geluid' gekeken, en daar ben ik de volgende cd-speler tegengekomen:

DAP dubbel cd-player 700D

Dubbel cd speler
    Merk: DAP-audio
    Inclusief kabels
    De displays zijn nog beschermd met de beschermfolie
    Joystick bediening voor pitch bend, cue en loop.
    Pitck control ook met schuif
    2x Cue (1x met joystick en 1x met knopje)
    Programmeren
    cont./single
    Jog-wheel
    Inclusief handleiding

Prijs: 190 euro

Ook ben ik bij marktplaats de volgende cd-speler tegengekomen:

TE KOOP: een dubbele cdspeler

In verband met het beëindigen van deze hobby.

DAP 800D

Hij verkeerd nog in uitstekende staat!
    Mocht je geintereseerd zijn dan kan je altijd even een mailtje sturen.
    Prijs: 199 euro

JB Systems Cd-560 dubbele cd-speler
    Beschrijving: -pitchrange 8/12/16%
    -jog-wheel om voor/achteruit te spoelen, te pitchbanden en bepaalde
    frames op te zoeken om nauwkeurig een cue-point te zetten
    -programmeerbare playlist
    -loopfunctie
    -pitchbandknoppen
    Prijs: € 225,00 (onderhandelbaar)

Wat kunnen jullie mij vertellen over deze apparaten?
    Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen/willen beantwoorden.
    DOE MIJ MAAR QUEEN, MET UHH DIE VAN DE STOFZUIGER!
  • Freaky Spike
    • Oct 2004
    • 34

Low budget,
    je kan ze kopen, maar hoe lang ga je ermee doen?

Ik ben zelf begonnen met Stage Line Cd Speler die heeft het niet zo lang volgehouden.
    Niels

Comment

• Controller
      • Apr 2002
      • 745

Begin in ieder geval niet aan IMG Stageline ken een cafe die in 2 maanden tijd er 7 heeft gehad allemaal naar de eeuwige jachtvelden. Die kwamen gewoon van een hobbyzaak af.

Nu hangt er een Pioneer

Als low budget zou je kunnen kijken naar American Audio / Monacor

Of spaar even door en koop eventueel 2e hands een Denon / Pioneer

Comment

• tinuhz
        • Apr 2005
        • 48

Stageline niet aan beginnen iedereen heeft hier slechte ervaring mee. Eerst was de gemini cd 200 in de aanbieding weet niet precies meer hoeveel maar rond de 200 euries nieuw dan he!
        Martijn

Comment

• tinuhz
          • Apr 2005
          • 48

http://www.snuffelsite.nl/snuffelsit...asp?RubrID=300 en dan de 8sre van onder numark cdn 34 pcies 200 euro moet maar kijken wat je wil.
          Martijn

Comment

• DJ F-Zero
            • May 2005
            • 26

heeej , het verstandigste is om met numark te beginnen, kwalitatief en prestatie vermogen van die pielebakjes zijn eg prima, begin dan niet meh dap, is niet ZO best, en bij jb-systems zijn ze wel aardig, maar niet meer dan dat, kan je beter met numark beginnen, greeetzz

Comment

• Controller
              • Apr 2002
              • 745

citaat:Geplaatst door DJ F-Zero

heeej , het verstandigste is om met numark te beginnen, kwalitatief en prestatie vermogen van die pielebakjes zijn eg prima, begin dan niet meh dap, is niet ZO best, en bij jb-systems zijn ze wel aardig, maar niet meer dan dat, kan je beter met numark beginnen, greeetzz
              Over de service van Numark valt ook te twisten, als je 2 maanden moet wachten op spare parts is dat zonde.

Wij hebben een numark op de zaak liggen, maar die hangt er als spare onder, en daar draaien nu Denon's voor en die numark is niet favoriet bij mijn collega's. Ook het JOG wheel is net een fietsband je kan daar geen fijne cue mee maken vind ik.

Comment

• DJ Crazy Sound
                • Jan 2005
                • 63

De numark cdn-35 zijn ze wel vol lof over d8 ik. Heb er zelf weinig verstand van maar dit is toch een speler waar ik men spaarcentjes voor aan het wegleggen ben

Comment

• Mister Music
                  • Aug 2005
                  • 39

Je zou de skytec Tec 2500 kunnen kopen wel boven je budget maar tis wel een goeie
                  Groeten van<h3><b><font color=\"blue\">MM</font id=\"blue\"></b></h3>
                  Wat maakt mensen die muziek maken?

Comment

Working...