DAB a15

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

DAB a15

kheb beetje gelezen over de dap a15. kwa bas moet het niets zyn.. maar het mid - hoog gedeelte..onder andere de hoorn. is deze iets waard?
    ik zou 2 kasten kunnen kopen voor 250 euro... goede prys of te duur? met 2 handen aanpakken of rustig laten staan waar het staat? your advise []
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

ok...das ook weer nieuw... ge vraagt iets over materiaal en ze zetten dat in startersvragen... als nen mens geen ervaring heeft met een bepaalt product dan is het een beginner.... die mods hier he...sorry mo soms kryg ik het er van op men stupkes... jullie doen soms net iet te goed jullie werk

Comment

• DJP-BIM
      • Jan 2004
      • 289

mischien handig om ook nog leesbaar nederlands te schrijven
      bimshowequipment.nl

Comment

• Speakertje
        • Mar 2005
        • 462

Ik snap sowieso die tweede post niet?? Misschien iets tussen uit??

Geen wat meer info waar je het voor gaat gebruiken bv??
        M.v.g. Sander
        Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
        Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

Tja...Het DAP, Skytec, Skytronic enz hoort nu eenmaal hier thuis....Ik had het ook helemaal op slot kunnen gooien...En het zou inderdaad erg fijn zijn, als er normaal Nederlads/Belgies typt wordt..Leest een stuk fijner..
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Ideedeluxe
            • Sep 2002
            • 84

Bovenstaand is generaliserend en te kort door de bocht. Dat soort merken moet je per product beoordelen, er zit soms wel eens iets leuks tussen. En dan met name Dap, de luchtmerken ben ik het wel een beetje mee eens.....maar ook hier verder kijken dan het merktekentje.......

John
            When I think back on all the crap I learned in Highschool, it\'s a wonder I can think at all !!

Comment

• vegapower
              • Nov 2004
              • 355

ik ben van de boerebuiten dus sorry voor men dialect []
              ik heb geen ervaring met dap..dus vraagt men het maar... zeg dan gewoonweg... this toy...afblijve me die vingers [8D] en slot..de ken ik al..slotje door modje...

Comment

Working...