Omnitronic BX-1850

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ F-Zero
    • May 2005
    • 26

Omnitronic BX-1850

heeej mensen, ik heb onlangs 2 nieuwe baskasten gekochten: Omnitronic BX-1850 en hij bevalt me prima, ik wil weten van de mensen die ook zo'n ding hebben hoe de bevallen is....enne meningen erover zijn ook prima....greetzz

Redelijk hoog chat gehalte, en dan heb ik pagina 2 al weg gedonderd met onzin reacties.
    De techniekmoderator.
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Als hij jou bevalt: prima toch?

IK vind het gewoon dikke prul, waar je geen serieus feest mee draaien kan.. Al moet ik zeggen; heb diegene gehoord met dubbel 15" ers.. Was echt niks, gevoeligheid van niks.. Belastbaarheid klopte niet, zo ook de frequentieverloop (volgens specs beginnen bij 15 Hz, hahaha...).

Maarja, je bent er blij mee: prima, toch?.. Wil je echter een BEETJE serieus overkomen, laat je dat spul ver links van je liggen.

Ook hoort dit topic niet hier, maar in het Geluidsforum voor Drive-In Show's. Alhoewel denk ik dat een gemiddelde drive-in show geen genoegen heeft met 2 van die baskistjes.
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ F-Zero
      • May 2005
      • 26

jaaah..maar kijk..ik heb het op me kamer staan..en aangesien die nie eg groot is...komt r flinke bass uit...spotjes zijn al uit me plafond gekomen..en jah...voor zo'n kamer als ik heb...komt er wel flink wat gedreun uit.... greeetzz

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Zet hem eens in een flinke feesttent.. Dan valt het vaak erg mee. Ook mijn Phillips HiFi 3-Weg 8" speakers "dreunen" redelijk op mijn slaapkamer. Puur uit interesse wil ik die 18" welleens horen en zien van binnen Foto's?
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ F-Zero
          • May 2005
          • 26

mmmm...jaah...kweet niet hoe ik foto's moet sture...maar ik heb heb wel al eens opengeschroefd...wat ik aantrof was een flinke bassfilter ...nog een soort filter en dan gaat die rechtstreeks naar de woofer. er hangt daar een flinke magneet achter...van..een diameter...van +/- 25 cm. de kast zit ook vol met van dat dempingswol. greetz

Comment

• Dr. Edie
            • May 2003
            • 671

Hmm, als je MSN hebt kan je ze me sturen, zet ik ze online

Kan niet wachten om ze eens van binnen te zien. Desnoods schaf ik me gewoon eentje aan..
            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ F-Zero
              • May 2005
              • 26

aangezien ik ook 15 ben...en niet echt zo even het geld heb . heb ik toch een aardige "budget set" al1 me EV top kasten zijn wel wat duurder...was ook het geld van erfenis:O....maar...ik heb 500 euro aan die basskasten uitgegeven...das een rib uit me lijf...greetzz

Comment

• DJ F-Zero
                • May 2005
                • 26

en ja...msn heb ik wel...maar het is zow: mijn pa...heeft...voor zijn werk...de digitale camera meegenomen..en die is 3 maandjes weg...dus al je 3 maanden geduld heb...:P...kank r ook nie meer van make greetzz

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

500 ??? Je krijgt ze voor 109 p/s

Had ik voor die 500 liever de B1800 van Behringer genomen klinken ook erg lekker. Maargoed, schaf me gewoon een aan.. Kijken wat het is.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ F-Zero
                    • May 2005
                    • 26

mmmmm...109:O...tering opligters seg...maarjah... ik denk...voor 15 jarige...net begonnen...dat ik wel een aardige set heb..ik hoef namelijk niet voor 100+ man een feest te geven. en...ik had die behringers ook wel eens gehoord jah...klonken ook erg goed. maar ik ben nu...een jaartje besig...en ik al aardig wat...maar....wat heb jij dan almaal voor spul staan???...greetzz

Comment

• Dr. Edie
                      • May 2003
                      • 671

Niet zoveel...

2 JBL SF25
                      1 T-Amp TA2400
                      4 Electro Voice W-Bin's (15")
                      2 Dap MC15's (verkoop)
                      1 Gemini PS626i (ofzoiets..)
                      1 LEM DX24
                      1 Behringer Ultramizer

Nog wat los spul.. Wel veel in handen gehad..

Owja zojuist een luidspreker gekocht. Zo'n BX geval. Kan ik tenminste ook hierover mijn mening geven. Ik heb hem gewoon in NL gekocht (dus geen 109 euro) en koste me 119 Euro. Komt wel een 10a 15 Euro verzendkosten bij.

Ben benieuwd
                      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ F-Zero
                        • May 2005
                        • 26

maar...als je ook heel redelijk ben...dan is dat tog een prima beginners set...greeetzzz

Comment

• DJ F-Zero
                          • May 2005
                          • 26

whahaha...groeid het geld op je rug??:P...ik doe dat altij..eerst meh nadenken:P greeetzz

Comment

• Dr. Edie
                            • May 2003
                            • 671

Voor een beginner zeker wel. Ach, zoals gezegt.. Als jij tevreden ermee bent. Heb geen idee wat ik van de 18" er verwachten kan, en anders snel weer de verkoop in
                            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Dr. Edie
                              • May 2003
                              • 671

Ahh, hier is je topic heen gegaan.. Was al aan het zoeken. Nah, ze zijn gewoon als nieuw ( zelfs de hoekjes zijn nieteens bekrast! dacht eerst aan 165 euro voor 2 stuks, maar voor 155 Mag je ze ook meenemen.. Opsturen ook mogelijk..
                              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...