Welke mixer is goed voor een rookie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jigg
    • Feb 2005
    • 26

Welke mixer is goed voor een rookie

Beste mensen,

29april ben ik jarig en voor mij is dat al heel snel :P, maargoed even ontopic voor me verjaardag van ik van me vader een kado uitkiezen rond de 100 euro of gewoon geld...

Laatst had ik een party en toen was ik een beetje aan het mixen en vond dit zo leuk dat ik besloten heb om me echt veel meer te gaan verdiepen in het evenenement gebeuren. Dit is niet helemaal nieuw voor mij want vroeger was ik al een disco freak en dat is de laatste jaren een beetje weg gezakt waarom weet ik niet maar denk omdat het komt omdat ik nu werk, kan dingen kopen die ik wil etc etc.

Wat ik met de mixer wil gaan doen? Op me kamer gewoon gezellig een avondje muziek maken, alleen heb ik geen zin om zoals sommige mensen doen ff je versterker de aux en bv de phono knop indrukke en dan gewoon switchen.

Zelf zat ik te denken aan deze :

Kan het hiermee door voor een beginner of zeggen jullie, nog eventjes doorsparen en dan kan je .... die mixer kopen waar je echt wat aan hebt.

Alvast bedankt.
  • Wautah
    • Mar 2005
    • 32

Hoi Jigg,

eerst ff de vraag wat wil je er allemaal op aansluiten. Wil je alleen 2 cd spelers (of draaitafels) kan je beter kiezen voor een dj mixer. Behringer heeft daar een paar hele leuke voor gemaakt wat ongeveer in die prijsklasse ligt.

Wil je er meer mee dan is wat je hebt gezien een leuke keus.

Voor een beginner kan je beter bij de goedkopere kwalitatief mindere merken beginnen.
    Beter behringer als phonic o.i.d.
    Het ruis niveau van behringer ligt relatief laag als je naar de budget concurrenten kijkt.

Met vriendelijke groet

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=912 is al een stuk leuker, maar de kwaliteit ervan ken ik niet.

http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=902 Pioneer kopie, kwaliteit kan ik weer niet over meepraten. De Pioneer werkt echter wel erg lekker.

De rest wat ik wel aardig vind is ruim boven de 100,-. En wat ik goed vind zit ver boven je budget.

Maar vertel eerst eens wat je erop aan wil sluiten.

Ohja, je geeft geld maar 1x uit, geef het dan goed uit! Daar wil ik mee zeggen dat je vaker beter even door kan sparen en iets goeds kopen dan geld uitgeven en spijt krijgen van je aankoop.

Comment

• jigg
        • Feb 2005
        • 26

in die laatste link van DJ mark zie ik wel wat zitten

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

Kijk voor een Gemini PSi626 ... een heerlijk beginnersmixertje
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• djbirdie
            • Oct 2002
            • 509

Misschien deze: http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=5396
            Numark DM1050X
            grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• pro`d`user
              • Jun 2002
              • 534

Ben het hiermee wel eens, ga voor die Numark, dat is een van de beste (zo niet de beste)
              in deze prijsklasse.
              Faders van Numark vallen ook goed mee en geluidskwaliteit is ook wel ok.
              Barry K.
              Wij werken met EV ole ole
              In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Lijkt me ook een goed idee, Behringer is zeker niet slecht, maar deze Numark is kwalitatief beter
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Gebruik de zoek functie. IS echt super veel over te vinden. Moest laatst oook nog even wat opzoeken. Wat wil je er precies op aansluiten?
                  Meestal voldoet een 2 kanaals mixertje om mee te beginnen.
                  Ik zlef zou voor nie numark gaan omdat het een mooi paneeltje is om mee te beginnen en het heeft toch nog wel een lekkere kwaliteit.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ_Compact
                    • Jan 2004
                    • 234

Die Numark zou ik nemen. Ik had die hier ook staan, en is een prima mixertje voor de beginner!

Mjaaaa....

Comment

Working...