Aanschaf Nieuwe Set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Magicsound
    • Nov 2004
    • 27

Aanschaf Nieuwe Set

Graag wil ik jullie reactie op mij plan.

ik zou voor het gebruik bij kleine bandjes en voornamelijk muziek en spraak de volgende set aanschaffen.
    2x behringer E1800X
    2x behringer B1220 PRO
    2x tussenpaaltjes

deze set zou dan worden aangestuurt door een carver PM1600 die reeds in ons bezit is!

dit valt binnen ons budget €1200,-
    denken jullie dat dit een goede combinatie is of zijn er andere opties?

Met Vriendelijke Groet,

Coen Kettelarij
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

Is een net setje voor het geld.

Maar aangezien je bandjes gaat doen heb je ook al de benodigde spullen daar voor ?

Dus alle benodigde microfoons en randapparatuur ?
    Is weer terug !

Comment

• Magicsound
      • Nov 2004
      • 27

Beste Michel

Ja alles verdere randapparatuur is al aanwezig. helaas komt de bestaande set niet tot zijn recht door het gebruik van verkeerde weergevers.

Groet Coen

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

Ik draai er ook regelmatig mee, inderdaad een nette set voor het geld, precies zoals Michel zegt! Wanneer je het groeter moet aanpakken kan je d'r altijd nog 2 subjes bijzetten, klinkt ook goed!

Comment

• ricardoke
          • Oct 2004
          • 136

Zijn deze speakers al in de verkoop dan, want op de Behringer site staat dat ze pas beschikbaar zijn vanaf het 2e kwart van het jaar, dus dat zou dan volgende maand pas zijn, of heb ik het mis [:I]

Comment

• Fritz
            • Oct 2001
            • 621

citaat:Geplaatst door ricardoke

Zijn deze speakers al in de verkoop dan, want op de Behringer site staat dat ze pas beschikbaar zijn vanaf het 2e kwart van het jaar, dus dat zou dan volgende maand pas zijn, of heb ik het mis [:I]
            Oh is dit een andere uitvoering? Die PRO? Ik heb namelijk B1800x en B1220, zien er wel ietsje anders uit dan op de foto... maar zal niet zo heel veel schelen denk ik?

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Volgens de spec's zijn ze flink veranderd, zo kun je ze nu 2x zo zwaar belasten!
              @ Op, waarom neem je eigenlijk je subs uit de budget (voor zover behringer dat niet al is) serie en je tops uit de pro serie?
              We're ready to party, are you?

Comment

Working...