The winner 2 scans

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bluesky
    • Jul 2002
    • 102

The winner 2 scans

Heyzz mensen,

Ik heb de volgende vraag:

Wat vinden jullie van de winner 2 scans... Ik ben verplan om deze scans te kopen.

alvast bedankt

Bluesky
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Aztek Dj Robo schijnt het beter te doen, voor minder kwartjes
    De Winner 2 heeft zich in ieder geval bewezen als degelijke scan voor weinig geld. Meer hierover in de zoekfunctie..
    We're ready to party, are you?

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

Het is een goede scan. Heb erzelf een berg in de verhuur en ben erg tevreden erover. Heb nog geen problemen gehad met deze scans.

Prijs is goed ( 187,50 ) maar de kwaliteit vind ik meer waard. Er komt veel licht uit voor een halogeen.

Stand alone zijn ze minder aantrekkelijk. Ik gebruik ze met sunlite en dat ziet er goed uit. Samen met de SM1612 is het een leuke set maar je hebt wel veel programmeerwerk.

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
        • Nov 2002
        • 120

Oranje is niet in elke scan hetzelfde oranje en dat is nog met enkele andere kleuren zo. De spiegel is alles behalve robuust, er zit geen folie over wat als gevolg heeft dat de stukjes spiegel om je oren vliegen als hij stuk gaat. In mijn geval viel er een moertje op vanop een hoogte van ongeveer 30 cm en dat ding ging er al aan. De halogeenlamp gaat naar mijn ervaring veel minder lang mee dan in een ander type scan met dezelfde lamp(ELC24V/250W). Een verklaring hiervoor kan ik niet geven maar het is wel degelijk zo. onstabiele voeding misschien? Voor de rest valt hij wel mee qua snelheid en gobo's die er in zitten.

MVG

Wouter

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Wat wil je, voor dat bedrag

Comment

• ricardoke
            • Oct 2004
            • 136

Je moet ze eens naast een gasontlading hange [8D] dan zie je het verschil wel [:I]

Comment

• pro`d`user
              • Jun 2002
              • 534

citaat:Geplaatst door ricardoke

Je moet ze eens naast een gasontlading hange [8D] dan zie je het verschil wel [:I]
              Wat wil je nou met zo'n opmerking [xx(] dat weet iedereen wel op dit forum hoor.

Zijn best leuke scans voor weinig geld
              Barry K.
              Wij werken met EV ole ole
              In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• reflection
                • Mar 2002
                • 413

citaat:citaat:
                --------------------------------------------------------------------------------
                Geplaatst door ricardoke

Je moet ze eens naast een gasontlading hange dan zie je het verschil wel

--------------------------------------------------------------------------------

Wat wil je nou met zo'n opmerking dat weet iedereen wel op dit forum hoor.

Zijn best leuke scans voor weinig geld
                ik denk dat dat jou nog zwaar gaat tegen vallen hoeveel mensen dat niet weten
                Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

En dan nog, dan valt de prijs toch absoluut niet te vergelijken?
                  Wil je wat meer, ja dan betaal je over het algemeen wat meer...

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

op dit forum worden nog steeds appels met peren vergeleken.

We praten hier over een budget scan van 187,50.

Deze scans zijn zijn centen ZEKER waard en er zijn weinig andere merken die deze kwaliteit overtreffen voor dit bedrag.

Zo moet je een lada niet met mercedes vergelijken.

Comment

• LJ Magirus
                      • Mar 2005
                      • 16

Helow,

heb zelf 4 winner 2 scans hier staan, en ben er heel tevreden over.
                      Dat de kleuren niet bij al de scans hetzelfde zijn, is me ook al opgevallen.
                      Iemand heeft me eens verteld dat dat lag aan het feit dat ik 2 soorten lampjes gebruikte, enerzijds die met vlakke reflector, en anderzijds die met kleine vierkantjes in de reflector.

Voorts erger ik mij er soms aan dat de beugel om hem om op een tafel te zetten net een centimetertje te kort gemaakt is, als je die gebruikt zit de xlr plug wat vervrongen...

En de elektriciteitskabel vind ik maar pruts, na enkele weken was de aansluiting aan de scan al beschadigd. Ik ga nu in de vakantie overal de stekkers wegnemen en euroconnectors inbouwen.

Uiteraard zijn dit maar allemaal details, het is echt ene superscan

Greets
                      LJ Magirus
                      Always look on the bright side of light!!

Comment

• driesmees
                        • Apr 2003
                        • 1076

citaat:Geplaatst door LJ Magirus

Iemand heeft me eens verteld dat dat lag aan het feit dat ik 2 soorten lampjes gebruikte, enerzijds die met vlakke reflector, en anderzijds die met kleine vierkantjes in de reflector.
                        Ik heb dit ook, maar bij mij komt het omdat er tussen de aankoop van m'n scans een periode van een jaar zit, ze zullen in die periode zullen de kleuren waarschijnlijk een beetje veranderd zijn...
                        citaat:
                        Voorts erger ik mij er soms aan dat de beugel om hem om op een tafel te zetten net een centimetertje te kort gemaakt is, als je die gebruikt zit de xlr plug wat vervrongen...
                        Dat kan je verhelpen,
                        als je je scan openvijst, kan je die 2 platen, waarin je de beugel vastvijsd, omdraaien (180°) ,gewoon draaien zoals je de vijs van de beugel zou vastdraaien.
                        citaat:
                        En de elektriciteitskabel vind ik maar pruts, na enkele weken was de aansluiting aan de scan al beschadigd. Ik ga nu in de vakantie overal de stekkers wegnemen en euroconnectors inbouwen.
                        raar, mijn kabels gaan al 2 jaar mee zonder probs [}]
                        citaat:
                        Uiteraard zijn dit maar allemaal details, het is echt ene superscan
                        FEIT[8D]

Dries
                        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Banned
                          Banned
                          • Dec 2003
                          • 951

Ik heb er i8n de verhuur oude en nieuwe zitten en ik heb geen verschil hoor.

De kabels van de stroomtoevoer zijn een hoop ellende dat is waar.

Maar bij mij in de flightcase hebben ze niets te lijden.

JB is hierover ook aangesproken omdat er nogal wat aanspraak op is.

Na een goede inspectie in de scan is er een optie gevonden om er een eurostekker in te steken.

Dit wordt nu ook bij JB systems besproken ( net zoals bij de Dynamo )

De kabel is een vrij stugge kabel die bij veel beweging openscheurt en of los raakt uit de trekontlasting.

In het algemeen is de Winner een prima scanner in zijn bedget.

AUB GEEN VERGELIJKINGEN MET MSD SCANS OF ANDERE MERKEN DIE DUURDER KOSTEN.

Winner kost 187,50 en is gewoon uitstekend met de prijs kwaliteitverhouding en een goede concurerende scan in deze lijn van andere merken.

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
                            • Nov 2002
                            • 120

citaate kabel is een vrij stugge kabel die bij veel beweging openscheurt en of los raakt uit de trekontlasting.
                            Ik moet er nog altijd eentje tegenkomen waar de kabel nog IN de trekontlasting zit. Heb er tot nu toe enkel nog maar beschadigde gezien. Maar zoals je zegt een prima scan in zijn klasse. Maken ook minder herrie tov de showtec cyclone als je die ermee "mag" vergelijken.

grtz...

Wouter

Comment

• driesmees
                              • Apr 2003
                              • 1076

Mag je bij mij eens komen kijken, zit nog perfect in elkaar...
                              en over het lawaai,
                              normaal gezien wel.
                              Maar ik heb er eentje met een slechte trafo erin (en ik ben zo dom geweest hem niet terug te brengen toen ie in garantie was)
                              en die kanheel mooi ronken hoor!
                              [CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...