aansluitingen versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Prbeer eens een drogist, die hebben ze zelfs []

nee, gelul, maar hoe je hetook wendt of keert, je hebt niet goed gezocht, want echt de hele wereld verkoopt die dingen
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Louis Ghijselings
      • Feb 2005
      • 8

Dit is helemaal niet waar,Bijna overal hebben ze STEREO jack to 2x tulp maar nooit MONO jack. Ben al gaan kijken in de euroshop,Gamma,Hubo,EMG (hifi zaak) en lds(electronica)
      Maar in geen van allen hadden ze één. Maar ondertussen is mijn probleem al opgelost.Ik krijg een verloopstuk van een vriend die zijn versterker heeft weggedaan.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Oww, okdan. raar dat ze het nergens hebben, maar probleem opgelost.. mooi zo.

Slotje dan maar??
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• VERVALLEN

Normaal waar ze die versterker te koop aanbieden dienen ze de nodige adaptoren, ... ook in de zaak te nemen. Allé, toch waar ik mijn materialen aanschaf. Daar kan je echt niets misvragen ... alles hebben ze er gewoon op stock . Is achter de balie een schap vol bakjes met pluggen, adaptors, .... en ook een rek met alle soorten van kabels / overgangen, ...

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Dat kan ik echt niet geloven. Dit zijn mijn meest verkochte overgangen! Iemand die die niet op voorraad zou hebben is niet echt slim bezig!!
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door laserguy

Dat kan ik echt niet geloven. Dit zijn mijn meest verkochte overgangen! Iemand die die niet op voorraad zou hebben is niet echt slim bezig!!

De overgangen trekken dikwijls op geen fluit (de zogenaamde adaptors)!
              Beter kan je de DAP-audio geschikte overgangskabels aankopen. Ze zijn blauwachtig uitgevoerd en de kabel zelf is uit rubbere issolatie. Deze zouden roadproof zijn . Ze zijn zelfs te koop in de webchop hier van J&H.
              En ze zijn tot 3m verkrijgbaar en zijn ook NIET duur!

Comment

• daantje
                • Aug 2004
                • 265

ja maar dan betaal je weer 12,50 verzend kosten
                dan maar ff een kwartiertje fietsen.
                grtz daniel
                can you feel the light [:)]

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door daantje

ja maar dan betaal je weer 12,50 verzend kosten
                  dan maar ff een kwartiertje fietsen.
                  grtz daniel
                  Daantje, bij de betere hifi zaak met wat pro audio materiaal vind ze zo de DAP kabels hoor!

Comment

• luc2366
                    • Jul 2002
                    • 1161

louis, ben ook uit Belgie. Ik heb die overgangen met hopen liggen. Mail me effe en we komen er wel uit...

Comment

Working...