Temperatuur van de versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_marc
    • May 2004
    • 130

Temperatuur van de versterker

hallo

ik heb een vraagje ik heb een oude akai versterker alleen heb ik gemerkt dat hij heel warm wordt als ik Draai. Dan zet ik er wel een ventilator op dan wordt hij wel koeler van. alleen ben ik nu van plan om een grote kast te maken waar ik me dj meubel op leg en ik wil dus graag me versterker er ook in hebben alleen nu weet ik niet wat het best is een speciale kast maken voor me versterker met een paar computerkoelers of gewoon in bouwen met die oude ventilator??????

Marc {The Soundboys}
  • som
    • Nov 2002
    • 787

gebruik 1 of 2 pc ventilators parellel naast elkaar met een uitlaatrooster,
    als je er 1 gebruikt voor inlaat en 1 voor uitlaat verplaats je gek genoeg minder liters lucht.
    als er koelribben in zitten dan zorgen dat de lucht ertussendoor gaat.
    suc6
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• timmel
      • Sep 2004
      • 111

Je kunt niet oneindig blijven koelen. Als je hem teveel overbelast gaat hij uiteindelijk toch gelijkstroom uitsturen waardoor je je luidsprekers opblaast. Goed opletten en luisteren dus, als het kraakt staat het te hard. Greetz
      niet genoten is altijd mis

Comment

• VERVALLEN

Akai versterkers zijn goed voor het huis tuin (al het niet regent) en keukengebruik. Ik heb ook eerst een akai versterker gehad al dan niet extra gekoeld met een ventilator. Bij mij is de versterker gewoon van de ene op de andere dag in rook opgegaan! Zijn beveiligingen schakelden niet meer aan , ....

Echte bucht zo'n akai versterkers. Koop beter een JB-systems versterkertje voor in uw meubel in te bouwen. Gaat er netter uitzien, en zal zeker beter zijn. Laat je akaai versterker staan waar 'm staat, want anders ga je er zeker niet lang plezier van hebben.

Greets

P.S. JB-systems raad ik aan indien budjetvriendelijk. Heb je toch vele sollen, ga dan voor bitner, qsc, crown, ...

Comment

Working...