Bij ons op school in de Technische Toneelcommissie willen we het allemaal een beetje professioneler gaan aanpakken. Tot nu toe hebben we constant alles gehuurt bij een of ander bedrijfje, maar nu ik hier zo over het forum gelezen heb, vraag ik me af of dat nog wel zo verstandig is. We bevestigen het licht aan een grid van stijgerpijpen. Omdat we ons licht in de zaal hebben hangen, boven het publiek. Vroeg ik me af hoe nu precies zit met de regels rond beveiliging. Ik heb voor de duidelijkheid ff een foto van de 4bars die we normaal huren.

Als je kijkt zie je dat er geen vaste stekkers aan zitten (gewoon aangeschroefde stekkers) en dat er maar 1 klem op zit om het vast te hangen. Daarnaast zitten er geen safty's bij. Hoe zit het hier precies mee?

Als je kijkt zie je dat er geen vaste stekkers aan zitten (gewoon aangeschroefde stekkers) en dat er maar 1 klem op zit om het vast te hangen. Daarnaast zitten er geen safty's bij. Hoe zit het hier precies mee?

[V] Geef mij maar aanschroefstekkers met degelijke trekontlastingen, en een bolleke soldeertin + boutje!

geef toe dat je er normaal nauwelijks mee in contact komt, ware het niet dat we hier een bende freaks zijn dat toch ons broek vuilmaakt door op podiums rond te kruipe ed.
Comment