commentaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj truss
    • Dec 2004
    • 89

commentaar

ik heb een kennis die niets anders dan slechte commentaar heeft op mijn instalatie.
    ik was al die commentaar beu en dus heb ik ook eens commentaar gegeven, hij gebruikt namelijk behringer (ik jbsystems)
    dus heb ik gezegt dat ik al veel commentaar heb gehoort over behringer.
    ik had net een vx700 aangeschaft dus zij hij "pff jb is voor thuis gebruikers als je de specs van een vx700 vergelijkt met de db opera ...
    wat vinden jullie van zo iemand is heeft hij gelijk?
    the only feeback we want is the audience\'s
  • dj truss
    • Dec 2004
    • 89

srr als deze post hier niet past

Comment

• VERVALLEN

Nix van aantrekken ... JB of behringer ..; allebei geen topmerken zodus.
      Maar toch voorkeur behringer tov JB!

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Voorkeur aan JB tov Behringer?
        Sorry maar welke artikelen zet je dan tegen over elkaar.
        Lekker een loze opmerking in de ruimte slingeren.
        Behringer heeft gewoon een aantal producten die erg leuk zijn voor die paar centen.
        Zoals de speakers en de amps uit de Eurolive serie, enne de DX-1000 kennen we denk ik ook allemaal wel.
        Wat die vriend van je alleen doet met Jb en DB vergelijken, sorry maar dan ben je op je achterhoofd gevallen. Het prijsverschil voor de gein al eens bekeken?
        Laat die kennis van je maar lekker praten, zo iemand is niet bezig omdat hij het leuk vindt maar om te laten zien van: kijk ik ben dj.
        Dat soort personen mag ik om een of andere duistere reden nooit zo graag
        We're ready to party, are you?

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Die persoon lekker laten gaan en ik zou hem persoonlijk als ik verder niet noodzakelijk iets met zo iemand te maken heb links laten liggen. JB of Behringer mij om het even maar beide kun je niet vergelijken met DB.

Wanneer ik een band sta te schuiven in het amateur circuit dan staan de beste stuurlui ook altijd aan wal. Ik heb wel eens van dit soort mensen gezegd dat als ze het beter kunnen vooral nu hun gang moeten gaan en dat ik wel even opzij stap voor ze dan. Ik ben nooit te oud om te leren tenslotte en doe dat ook echt nog wel van andere. Moet ik er wel bij zeggen dat die andere geen grote mond hebben zoals die lui maar gewoon met je komen praten op een leuke manier.

Comment

• Rademakers
            • Jul 2003
            • 1281

citaat:jb is voor thuis gebruikers als je de specs van een vx700 vergelijkt met de db opera ...
            Als je de werkelijke (dus niet de door Behringer overtrokken) specs van de meeste produkten van Behringer vergelijkt met een soortgelijk produkt van DB dan kun je dezelfde conclusie trekken.

Zo´n uitspraak geeft eerder blijk van onkunde als kennis.

Mvg Johan

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

Behringer... JB Systems...

Beiden hebben ze hun goede en hun slechte producten.
              Zeg maar tegen die kennis dat ie pas commentaar mag leveren op een product als ie die ook daadwerkelijk heeft uitgetest voor een langere periode. Laat hem alles goed argumenteren. Uitspraken zonder argumentatie zijn waardeloos!

Ruil desnoods een keer van set en kijk of jullie er daarna anders tegenaan kijken (alleen als die ander echt te koppig is, zal het weinig uithalen).

Laat het bekritiseren van poroducten maar aan ervaren gebruikers over.

Comment

• R. den Ridder
                • Sep 2000
                • 1500

zoals Johan cruijff ooit al zie: Elk voordeel hep zijn nadeel, en andersom, is appels met peren vergelijken enzovoorts..als hij nu zegt, dat apparaat kan niet tegen dit apparaat op ofzo kan er nog een kern van waarheid inzitten, anders; gewoon laten mauwen, is vooral een player zullen we maar zeggen

Comment

• BvE
                  • Oct 2004
                  • 385

Wat ik denk:

Behringer is onvermijdelijk.

Iedereen heeft wel iets van behringer, laat het een mic zijn, of compressors of eq of DI of speakers.

Behringer is leuk voor op het begin, wil je echter meedoen met de echte lui, dan moet je zeker een stap verder kijken.

Comment

• dj truss
                    • Dec 2004
                    • 89

teon ik tegen die kennis zij dat ik al veel slechte reacties had gehoort over behringer mixers begon hij over het feit dat er bekende mensen behringer gebruiken. je weet wel bij elk mengpaneel van behringer staan er een aantal bekende mensen die het gebruiken.

Comment

• dj truss
                      • Dec 2004
                      • 89

je kan de vx700 en de db opera series toch niet vergelijken want vx700 is versterker en opera een actieve speaker met ingebouwde versterker

Comment

• Poelmans
                        • Feb 2004
                        • 806

die bekende mensen die dat gebruiken is volgens mij ook een beetje promotalk...

Trouwens: er is niks mis mee als iemand met een grote naam bij zijn thuis wat goedkoper materiaal heeft staan om zelf wat te prutsen en te zorgen dat de band al wt weet hoe het moet klinken in de studio, om daarna zo weinig mogelijk (dure) uurtjes in de studio door te brengen

Sommige aparaten van behringer zijn goed, en sommige van JB zijn goed, en triviaal voor de rommel die ze allebei al gemaakt hebben.

Het zegt gewoon genoeg over je kameraad: ten eerste veeg je de vloer niet aan met andermans spullen, die persoon heeft daar geld voor betaald en da doet pijn als iemand zegt da het rommel is... En als je dan echt de vloer wil aanvegen met iemands spullen, zet daar dan echte professionele merken tegenover...

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3150

@DJtruss: neem die kennis een keer mee naar een forumeeting, krijgt ie de wind van voren.

Comment

• Upgrading your system
                            • May 2003
                            • 1684

Idd JB.. Dat zijn haar ervan klapperd []
                            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• VERVALLEN

van behringer vind ik persoonlijk de versterkers niet echt enorm goed.
                              Heb al meerdere malen een behringer getest. Op zich geen probleem, maar bij mijn veronderstellingen clipt deze sneller tov een crown.
                              Hoe het zit met versterkers van JB daar ga ik niets over zeggen aangezien ik van JB geen versterkers heb / of heb getest.

Mijn versterker is een equinox en een crown.

Comment

Working...