Surround Set vraag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LaiN
    • Dec 2004
    • 2

Surround Set vraag

Ik weet niet zeker of ik met devolgende vraag hier moet zijn maar...Ik heb een vraag over een thuis geluids installatie.

Ik heb op het moment een 100Watt Panasonic AV Control Receiver SA-HE2000. Daar zitten 2 grote speakers op van 250 watt per stuk. Maar nou was ik van plan een surround setje te kopen, om wel precies te zijn het 5.1 Surround setje van Thrustmaster.

Maar aangezien ik meer dan 1 apparaat op die surround set wil aansluiten vroeg ik me af of er ook een verdeel stukje was oid dat ervoor zorgt dat ik toch meer apparaten kan aansluiten, dan kan nu namelijk wel met de receiver.

Of kan ik het 5.1 setje ook op de receiver aansluiten zodat ik toch kan schakelen tussen apparaten?
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

HHHHHHHHHelp HIFI
    En dan heeft hij het ook nog over computerspeakers [xx(]
    Laatste tijd wel raak met hifi vragen op dit pro licht en geluid forum. Heb je al hifi-forums geprobeerd [B)]

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

Je oude stereo-reciever naar voren halen en kijken of je een line-out kan vinden, die verbind je met de line-in van je nieuwe surroundreciever.

En een computerboxen gebruiken voor in de woonkamer? Dat is je eigen keus.

En je twijfel was terecht, want dit forum is idd niet bedoeld voor Thuisinstallaties.
      Tenzij je grote PA-speakers in je woonkamer wil neerzetten, kun je beter naar www.hifi.nl gaan of zo.[B)]

Comment

• LaiN
        • Dec 2004
        • 2

Ok ik wist het niet[:I]

Ik moet de speakers nog kopen, het zijn overigs geen Computer speakers, ik wil ze gebruiken om aan te sluiten voor mijn consoles, waar ze ook bedoeld voor zijn

Iig bedankt!

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

citaat:Geplaatst door LaiN
          ik wil ze gebruiken om aan te sluiten voor mijn consoles, waar ze ook bedoeld voor zijn
          Een game-console?
          Precies computerspeakers dus [)]

Thrustmaster kom ik met Google alleen maar tegen als computer surround systemen voor PC, MAC en game-consoles dus geen hifi surround systeem of het moet na pagina 20 anders worden.

Succes met zoeken verder

Comment

• ceesietopc
            • Dec 2004
            • 9

wie zegt dat een console gelijk gaming moet zijn?
            je hebt ook dj-consoles... en die gebruik je
            NIET voor gaming
            newbie...
            wil dj worden...
            alle tips zijn welkom...
            shops, apperatuur enz,

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

citaat:Geplaatst door ceesietopc
              wie zegt dat een console gelijk gaming moet zijn?
              je hebt ook dj-consoles... en die gebruik je
              NIET voor gaming
              Hercules heeft toevallig een "DJ-console", maar daar houdt het ook wel mee op. [B)] Normaal gesproken noem ik zoiets een DJ-set of een set-up. (Ik dacht, ik meld het ff afgaande op jouw handtekening en 'laatste nieuws').

Maar is dit topic niet rijp voor een slotje? Heeft niets met pro-geluid te maken...

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

professioneel licht&geluid.
                Vraag hoort dus nioet op dit forum thuis.

slot door mod
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...