Hee, ik heb een tijd rondgezocht naar een multigate, maar mij viel op dat deze erg prijzig waren, iig te veel geld voor mij. De behringer was qua kwaliteit echter te min, maar de dbx vond ik toch weer even te duur. Daarom dacht ik aan een alternatief, dan maar een 2 kanaals gate, wel met allerlei extra's zoals bijv, frequentie afhankelijk, ratio, blabla... Ik heb al gates, maar die zijn van de dbx 166 en dus niet erg uitgebreid. Weet iemand een goede 2 kanaals gate, voor de prijs van rond de 200 a 270 euro (dus eigenlijk een goede twee kanaals gate voor de prijs van een mindere, 4 kanaals gate)?
goedkope, goede kwaliteit 2 kanaals gate?
Collapse
X
-
Een gebruikt apparaat misschien iets?
Ik heb bij toeval een ApHex 105 voor 125,- kunnen scoren...gebruikt..werkt goed...
Zie : http://groups.msn.com/_Secure/0QwAPA...02571749310864
Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW** -
Bedankt voor reacties tot nu toe, maar behringer in mn rack ben ik nu allemaal aan het 'wegwerken' dus voor mij vallen die keuzes af. Gewoon uit principe geen behringer. Maar verder heb ik nog gekeken, heb niet echt gates gezien van rond de 200 a 270 euri, tweede hands zijn die dingen ook niet echt te vinden?Comment
-
Als ik zo vrij mag zijn. Kijk eens op Google naar een Samson S-gate.
Ik stond zelf er verbaasd wat je voor ongeveer €200,-- aan gate in je rack hebt. voor live is het een prima apparaat.
Om eerlijk te zijn, heb ik ze al gezien voor nog geen €180,--
succes
groet markComment
Comment