mengpaneel bromt stevig

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wimk
    • Dec 2004
    • 6

mengpaneel bromt stevig

net een nieuw mengpaneel Skytronic Tec 250 aangesloten. ik krijg op alle uitgangen een stevige brom en in de verte het signaal. Zelfs op de headphone uitgang van het mengpaneel staat brom.
    Van alles geprobeerd maar het wordt niet minder.
    Dit heb ik gedaan:
    >andere stroomgroepen geprobeert.
    >alles stap voor stap opgebouwd; versterker, cd source, mic.
    wie weet raad?
    ik lees op het forum iets over groundloops, maar als zelfs de headphone uitgang bromt dan helpt dit toch niet?
  • Prins
    • Apr 2003
    • 98

De kabels die je gebruikt om je CD spelers aan te sluiten, komen die kant en klaar uit de winkel of zijn die zelf gemaakt? Sluit eerst eens de cd-speler aan op een LINE ingang en beluister vervolgens dat kanaal met je hoofdtelefoon. Bromt hij nog steeds => terug naar de winkel en omruilen dat ding. Succes !

Comment

• wimk
      • Dec 2004
      • 6

citaat:Geplaatst door Prins

De kabels die je gebruikt om je CD spelers aan te sluiten, komen die kant en klaar uit de winkel of zijn die zelf gemaakt? Sluit eerst eens de cd-speler aan op een LINE ingang en beluister vervolgens dat kanaal met je hoofdtelefoon. Bromt hij nog steeds => terug naar de winkel en omruilen dat ding. Succes !
      Kant en klaar. Heb dit inderdaad gedaan en hij bromt nog.
      Mengpaneel komt van een veiling en kan niet terug naar de winkel. is wel nieuw. waar kan ik terecht voor rep/advies denken jullie?

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Kun je niet beter op één plaats een topic openen voor het overzicht [xx(]

Verder zeg je hij is nieuwe maar kan niet terug naar de winkel want gekocht op een veiling. Was dat een particulier (2e hands maar nog "nieuw" in doos of bij een bedrijf?
        Als het een bedrijf was lekker opbellen en vragen waar je het heen kan sturen voor de garantie want nieuw is nieuw en heeft een jaar garantie. Lijkt wel of steeds meer mensen met zich laten sollen en hun garantie niet claimen die ze hebben op nieuwe spullen.

Comment

• wimk
          • Dec 2004
          • 6

citaat:Geplaatst door vasco

Kun je niet beter op één plaats een topic openen voor het overzicht [xx(]

Verder zeg je hij is nieuwe maar kan niet terug naar de winkel want gekocht op een veiling. Was dat een particulier (2e hands maar nog "nieuw" in doos of bij een bedrijf?
          Als het een bedrijf was lekker opbellen en vragen waar je het heen kan sturen voor de garantie want nieuw is nieuw en heeft een jaar garantie. Lijkt wel of steeds meer mensen met zich laten sollen en hun garantie niet claimen die ze hebben op nieuwe spullen.
          Via veiling bedrijf. helaas geven zij geen garantie. heeft niets met sollen te maken maar risico. ik ga er nog even niet van uit dat het mengpaneel echt kapot is maar dat er technisch iets niet klopt?

Comment

• Mark-LED
            • May 2004
            • 822

Sluit 'm eens aan op een geaard stopcontact en kijk dan nog eens

Comment

• giserke
              • Nov 2003
              • 456

ben je niet bezig met ongebalanceerde kabels op gebalanceerde micro ingangen?

Comment

• rolanddeg
                • Nov 2004
                • 337

Als je helemaal niets op het mengpaneel aansluit en dan afluisterd, bromt hij dan nogsteeds? Op welke frequentie bromt hij? Met welk volume bromt hij? (-35, -20 oid of rond de 0?) Als je het signaal alleen maar in de verte hoort klinkt dat als een overspraak... Weet je zeker dat je het signaal naar de main stuurt?

Comment

• wimk
                  • Dec 2004
                  • 6

is aangesloten op geaard stopcontact.
                  bromt van zichzelf zonder randapp. via headphone.
                  is stevige brom met in de verte de geluidsbron, overstemmende constane brom .

Comment

• VERVALLEN

fout in de elektronische cirquits. Opsturen naar dealer dat toestel.
                    Brommen op z'n eigen kan in pricipe NOOIT als er niets mis is.

Comment

• giserke
                      • Nov 2003
                      • 456

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

als er geen hommel in zit niet neen[)]

Comment

• wimk
                        • Dec 2004
                        • 6

citaat:Geplaatst door giserke

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

als er geen hommel in zit niet neen[)]
                        jongejongejonge als je niets zinnig weet zeg dan niets.[V][V]

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3148

Op een ander forum loopt al een heel topic over de SkyPech 250 "pro" mixer...

tis werkelijk een kl*te-mixer, bij iedereen is er wel wat mis mee. [xx(]

Pure geldverkwisting! We hebben er ook een op school staan... We wilden voor 't eerst een koptelefoon erin steken en die uitgang was al kapot.

(blijkbaar heb ik als commissieleider geen inspraak meer in waar het geld van mijn commissie heen gaat [V])

Comment

• DJDGO
                            • Nov 2004
                            • 37

Een vriend van mij heeft die mixer ook al een paar jaar en inderdaad is het probleem dat de kanalen gauw gaan kraken en ook komt het vaak voor dat je een brom krijgt. [V] Beetje jammer van Skytec als ze nou ook eens wat goeds zouden leveren voor die prijs. Ik zou volgende keer als ik jou was nie weer Skytec kopen koop dan iets van DAP ofzo zelfde prijs en dan heb je iets meer kwaliteit.

Groetjes,
                            Leroy
                            You can call me (D)e(G)rote(O)nbekende or just DGO

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

Heb ook zo'n ervaring.
                              behringer ertussen , t ouwe op de dump gegooid, en weg brom.

Comment

Working...