Hallo iedereen,
Ik hoor en lees weleens over een groot of een klein membraan bij een mic. Maar wat is nou het verschil (behalve dat de ene blijkbaar groter is dan de andere) ???
Alvast bedankt!
Ik hoor en lees weleens over een groot of een klein membraan bij een mic. Maar wat is nou het verschil (behalve dat de ene blijkbaar groter is dan de andere) ???
Alvast bedankt!




] three!, [B)] trois!,
tres!,
drei!, .... ) [:0]
)]



Comment