Set P.A School

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ_jacob
    • Aug 2003
    • 293

hoe bedoel je off topic....

weleens gekeken naar de turbosound txd serie?? dat is het instap model van turbo. Ik heb ze zelf thuis staan (118 en 151) en vind ze best lekker klinken!
    greetings
    jacob
    mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Off-topic lijstjes met "wat staat er in het techniek hok van mijn school "verwijderd. Graag reacties over het onderwerp!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

ik zou zeggen, zoek iets 2ehands (als er al wat moois is voor dat geld) of kijk idd voor sponsors of peuter meer geld los bij de directie..

koop geen budget, dat krijg jij later op je brood als het nix blijkt te zijn
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Is dat nou nog een beetje te eten? Budget op brood?

Als je eerlijk bent over wat je in huis haalt, dan kun je daar ook weinig problemen mee krijgen. Ik denk dat zo'n Behringersetje ook best wel te doen is; de topjes ken ik, die draaien al meer dan een jaar prima een keer per week in een oefenruimte waar de zang over 110 Db aan backline heen getild moet worden, geen probleem tot nu toe. En die Amps ken ik, maar dan met een QSC-stickertje er op, werd gebruikt om EAW 253 toppen mee aan te sturen (hadden wel wat dikkere amps mogen zijn, maar toch!) ook prima. Het is geen topset, maar het is goed mogelijk dat dit voldoet in jouw situatie en ik geloof niet dat je snel iets beter gaat vinden voor het geld.(story of Behringer)[8)]
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Sparky, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten, je hebt hierin helemaal gelijk.

maar vertel goed wat het is en laat het ook horen.. ik heb er niet zulke goede ervaringen mee vandaar dat ik het zei
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1066

ik heb ooit is iemand gesproken die kreeg een licht budget van 17500 gulden daarmee moest ie wat uitlichten in de kuip hahaha

Comment

• Juriaan
                • May 2004
                • 190

Waar slaat dat op jens?
                het is niet een supergrote school
                dus ook niet een supergroot budget

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5429

citaat:Geplaatst door jens

ik heb ooit is iemand gesproken die kreeg een licht budget van 17500 gulden daarmee moest ie wat uitlichten in de kuip hahaha
                  'wat' uitlichten ?
                  Bullshit:
                  voor het uitlichten van de middenstip of zelfs het scorebord
                  vind ik dit veel te veel geld!
                  Alle geld is naar zijn waar!
                  een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...