handleiding scanmaster 1
Collapse
X
-
Ik weet niet of je antwoord gaat krijgen. Het laatste bericht in dit topic is bijna 3 jaar oud
-
-
kun je de Nederlandse handleiding van de scanmaster 1 misschien even naar mij toe mailen?
mijn mail adres is jasper_de_bree@hotmail.comLeave a comment:
-
beste mensen,
Ook heb sinds kort een scanmaster. Ben een beginner qua licht.
Vraagje: Als ik Scan1 seleer (blauw lampje staat aan bij Scan 1 ) en geeft deze PAR een rode kleur, vervolgens doe ik deze scan uit (blauw lampje uit) en wil ik de 2e scan een andere kleur geven. Dus scan 2 aan op de scanmaster en druk ik op de fader voor een andere kleur. Op dat moment gaat scan 1 uit, ondanks dat het blauwe lampje van scan 1 op de scanmaster uit is bij Scan 1. Is dit normaal?
mvg
Leave a comment:
-
ff correctie van het mail adres :
backoffice@highlite.nl
en de manuals staan nu nog op Index of /manualsLeave a comment:
-
-
showtec scanmaster 1
hoi ik ben op zoek naar de nederlands talige gebruiks aanwijzingVragen over showtec manuals kunnen naar mij gemaild worden, ik zal ze je dan doormailen, versies ENG, DUI, en NL. Als ze voorradig zijn heb je ze binnen een dag.
mail naar: showtec@dj-erc.nl
van se showtec scanmaster 1 alvast bedanktLeave a comment:
-
-
veranderde werking?
Hallo allemaal,
Helaas werken de linkjes in dit draadje niet meer. Daarnaast is er kennelijk is er in de werking van de scanmaster iets veranderd. Het bijschrift 'midi/rec' is veranderd in 'midi/add'. Dat geeft natuurlijk niets, maar misschien is dit voor de kenners een indicatie voor een verbeterd model?
Als wij volgens de gebruiksaanwijzing een scene of chase willen wissen (del) werkt het niet en uitzetten van de 'program mode' lukt ook niet. Wel verschijnen er dan twee lichtpuntjes of 1 lichtpuntje boven in de display.
Het is voor ons ouwe zakken uit de sixties allemaal nieuw, wie helpt ons even op weg?Leave a comment:
-
Vragen over showtec manuals kunnen naar mij gemaild worden, ik zal ze je dan doormailen, versies ENG, DUI, en NL. Als ze voorradig zijn heb je ze binnen een dag.
mail naar: showtec@dj-erc.nlLeave a comment:
-
jereng, kun je hem mij ook sturen ? dan zal ik hem op mijn site zetten bij een hoop anderen manualsLeave a comment:
-
heb inmiddels ook een nederlandse versie van de handleiding gevonden. Als er iemand belangstelling heeft, hoor ik het wel.Leave a comment:
-
Sorry modjes, maar dit moet ff
De Showtec Scanmaster 1 is een betrouwbare DMX controller voor kleine toepassingen met hoge prestaties. De Scanmaster 1 geeft de gebruikers razendsnel toegang…
lees dat eens door, iemand daar heeft een duidelijke beschrijving gemaakt van hoe je de scans/mh's kan programmeren. Hoop dat je er wat aan hebt.Leave a comment:

Leave a comment: