Verschil tussen jbsystems ax700 & vx700 amps?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joeweaver
    • Jun 2004
    • 26

Nou, ik heb m net binnengekregen via de post en kan zeggen dat ik heeeel enthousiast ben

De koeling is geruisloos (die van de ax-200 zeker niet), t geluid is zowiezo véél mooier dan de ax-200 (die ik hiervoor had) en het design is prachtig! Qua uiterlijk een enorme vooruitgang op de ax reeks.
    Ik vind t egt waar voor mn geld.
    Chance Favors the Prepared Mind...

Comment

• VERVALLEN

Zoveel te beter. Hopenlijk zeg je dat binnen een jaar nog he

Comment

• djtom
        • Jan 2009
        • 142

hey ik zit te twijfelen tussen 2 jb systems vx 700 of 1 dap palladium 700 en 900.

Is het kwaliteit verschil zoveel.
        Wnt het gewicht is bijna 30 kilo verschil in een rackje.
        De jb systems hebben dan mijn voorkeur.

Comment

• DJ NIELS EVENTS
          • Jun 2012
          • 2

Niet kopen zou ik zeggen, mijn geluidsboer heeft mij de IMG stage line STA 700 aangeraden (800w max, 220 euro)
          prima vermogen, prima kwaliteit! Jb systems is gewoon te duur voor hetgeen wat het is! :-)

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Na een jaar zal hij zijn keuze wel al gemaakt hebben zeker?
            En JB is niet te duur voor wat het is. Zij proberen toch net ietsje meer kwaliteit te leveren dan de concurrentie voor te rechtvaardigen meerprijs.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• sjig
              • May 2012
              • 909

Ik heb de VX400 gehad, geloof me dat is niet te duur. Ik heb nu de P2000 voor dezelfde prijs gekocht, klinkt voor mij een stuk strakker. Maar voor fullrange gaan ze op halfvolume een beetje kraken, voor subs of toppen apart zijn het prima versterkers!

Comment

Working...