Sampler gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pluzz
    • Aug 2004
    • 72

Sampler gezocht

ik vroeg me af of iemand weet waar ik een sampler kan vinden t liefste 19"
    (je weet wel z'n apperaatje waar je door 1 druk op de knop een kort stukje geluid te horen krijgt wat je zelf kan instellen)
    je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Goed...in het kader van de opvoeding....
    Een shampleer bestaat niet, een sampler wel.

Het forum is geen gezocht&gevraagd site, wel kunnen we je adviezeren en vertellen over onze ervaringen met samplers.

Vriendelijk verzoek aan de forum deelnemers om dit draadje schoon te houden, dus graag adviezen aangaande samplers...
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• pluzz
      • Aug 2004
      • 72

k mischien had ik mijn vraag iets beter moeten formuleren, ik bedoelde eigenlijk of die dingen dus bestaan en of ze ook bestaan in 19" uitvoering en zo ja hoe ze werken en waar ik ze kan vinden..
      je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Ja die bestaan ook in 19" uitvoering. Je kunt ze meestal wel vinden in winkels voor muziekinstrumenten op de toetsenafdeling (vaak tussen de MIDI-geluidsmodules).

19" versies eens denken; de Akai Z4 of Z8, Roland VP9000 zijn er bijvoorbeeld al drie die nieuw leverbaar zijn. Verder is de Akai S serie een heel bekende serie en heel goed 2e hands te vinden.

Comment

Working...