Crossover

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

Crossover

Mijn Behringer Crossover heeft het begeven op een feestje vrijdag.

Plotseling viel het top signaal weg. Omdat ik mono speelde, even het ander kanaal geprobeerd.

Status:
    Kanaal1: Komt alleen high uit, en geen mid meer, stond nochtans ingesteld op 2weg ipv 3weg...
    Kanaal2: Dood, komt niets meer uit...

Heb dan mijn opstelling maar verandert, en passief gespeeld zonder crossover er tussen...

Nu heb ik dit tegengekomen met een Behringer CX2310 crossover. Ik vertrouw hem wel niet meer zo...

Zouden jullie die gewoon laten herstellen en terug gebruiken, of een nieuwe kopen? Ik ben ook even aan het rondkijken voor een Crossover van DBX, namelijk de dbx-234 xl.

Wat zouden jullie doen in deze situatie?
    ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...
  • djroyS
    • Aug 2004
    • 132

Als het nog binnen de garantie valt zouk het zeker even laten maken zoniet jah nieuwe kopen zo duur zijn die behringer dinge nouw ook weer niet.
    Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

nieuwe kopen:

kosten van herstelling kunnen hoog oplopen en je bent je cross over sowieso voor een hele tijd kwijt...

mvg
      ronny
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Barthezz80
        • Aug 2004
        • 365

ik heb zelf de cx3400 stereo 3-weg crossover van Behringer al een tijdje in gebruik en heb er nog nooit problemen mee gehad!
        al is behringer niet een van m'n favorite merken, het werkt prima!

mvg,

Bart
        Bart

Comment

• LuPuS
          • Dec 2002
          • 457

Mja, hij is alvast nog in garantie.

Ik heb alvast een andere nodig om te spelen, en ze kunnen me geen vervang geven... Ze zeggen dat het maar een weekje zou duren, dan is het niet erg, maar indien het langer is, zouden jullie een nieuwe behringer kopen of DBX? Budget: 300 €.

Als mijn behringer herstelt is, en ik heb al een nieuwe kan ik altijd hem 2dehands verkopen of houden...

Comment

• Barthezz80
            • Aug 2004
            • 365

ik zou nu meteen een behringer kopen, ik stuur je wel even een mailtje waar die nu het goedkoopst is, ik zou de cx3400 doen!(persoonlijk)die scheelt qua prijs niet zoveel met de 2-weg versie de 2310!

mvg,

Bart
            Bart

Comment

• Iko
              • Feb 2002
              • 766

Ik werk al hele tijd met de LEM processors, DX24 en 26. Er zitten hier en dat wat minpuntjes aan, maar dat gaat pas spelen denk ik al je heel kritisch ben. Verder nog nooit 1tje uitgevallen.

Greetzz Iko

Comment

• LuPuS
                • Dec 2002
                • 457

Mja die LEM ging even boven mijn budget uit, dus heb ik de DBX 223/XL aangekocht!

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

vergeet niet de oude terug te sturen voor garatie, een reserve kan nooit weg zijn.
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• denkomieken
                    • Jan 2004
                    • 111

een ding is zeker met een merk als dbx mag je reserve wel eens verder weg zijn

grtz
                    ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• LuPuS
                      • Dec 2002
                      • 457

Tuurlijk heb ik de andere binnen gedaan om te laten herstellen ...

Geluid is trouwens veel zuiverder vindt ik met de DBX... Zit ook minder ruis in!

Comment

Working...