Sub 15 D DB Technologies Review
Collapse
X
-
12"? Geloof dat hij 15" is...
Verder meen ik dat de Fase niets met je mengpaneel te maken heeft maar meer met de ruimte waarin hij geplaatst word? Of ben ik verkeerd geinformeerd?Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
Bij 2 mics die "uit" fase staan is de afstand tot dezelfde geluidsbron ongelijk wat zorgt voor een kleine delay.
Dit is op te lossen door zo'n switch te gebruiken, makkelijker is een draaiknop waar je zelf het aantal graden kan bepalen.
Staan de subs om 1 of andere onlogische reden net uit fase, subs kunnen bijv. niet op gelijke afstand van elkaar geplaatsd worden en dat kun je horen in de zaal.
Daarvoor is zo'n switch, bij professionele producties gebruiken wij hiervoor een delay (signaal aantal sec. vertragen zodat het later weer verder gaat)
Zo kan het geluid overal tegelijk aankomen.
Aanvullingen/verbeteringen hierop mogen altijd
Ik ben momenteel zelf bezig met deze materie.Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
Bij 2 mics die "uit" fase staan is de afstand tot dezelfde geluidsbron ongelijk wat zorgt voor een kleine delay.
Dit is op te lossen door zo'n switch te gebruiken, makkelijker is een draaiknop waar je zelf het aantal graden kan bepalen.
Staan de subs om 1 of andere onlogische reden net uit fase, subs kunnen bijv. niet op gelijke afstand van elkaar geplaatsd worden en dat kun je horen in de zaal.
Daarvoor is zo'n switch, bij professionele producties gebruiken wij hiervoor een delay (signaal aantal sec. vertragen zodat het later weer verder gaat)
Zo kan het geluid overal tegelijk aankomen.
Aanvullingen/verbeteringen hierop mogen altijd
Ik ben momenteel zelf bezig met deze materie.Seconden is pas sprake van bij gebruik van een delay stack op meer dan 340 meter afstand.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Volgens mij heeft dat redelijk weinig te maken ermee hoor maarja maakt niet uit.
@Beckers Entertainment , jaa ik dacht er ook net aan toen hij online stond. Verdorie toch. Achja , ik schrijf het erbij bij youtube, ik heb me helaas versproken.
@Van Die fase enzo weet ik eigenlijk nog niet zoveel af, maarja dat meende ik mij te herrineren wat ze in de winkel zeiden, alvast bedankt voor julie correcties,...
En ik begrijp heus wel dat iedereen wel is op zijn plaats word gezetLast edited by Copains Deluxe; 05-01-10, 21:35.Knallen maarComment
-
Freelance Light and Video |
-
Ach ik zal het dan gewoon laten dan?, het is gewoon niet leuk he dat weet jij zelf ook
Knallen maarComment
-
Nou ik heb wel wat bijnamengehad maar me er nooit wat van aangetrokken.
Welke ooit als scheldbijnaam begon gebruik ik nu zelf, HEICK!
Verder,
Pluimvee
Schaap
Teringjong
Teringemo
Mr. Getmycoffee...
En nog wel een paar...
Boeie gebruik ze juist in mijn voordeel op klus weten ze snel hoe ze je moeten noemen, en bijv. Heick reageer ik altijd op.Freelance Light and Video |
-
Haha ok dandan is het ok
, neen het zou gewoon niet leuk zijn als iemand die nieuw is direct zo wat gekleineert word he
Achja , bijnamen kunnen inderdaad wel eens leuk zijn ! ^^Knallen maarComment
-
Het is een review, gewoon wat info over de speaker, zodat mensen die geintereseerd zijn om ze misschien te kopen in een winkel een beter beeld te geven. En een solicitatie gesprek is eum ja heel wat anders dan een reviewKnallen maarComment
Comment