Promo filmpje
Collapse
X
-
Labels: None
-
Ok,
gezien
Grappig, maar daar blijft het dan ook bij. Ik vind het filmpje TE Lang in verhouding met wat er te zien valt, weinig tot geen variatie. Als je grote klanten probeert binnen te halen, eindig je je promo film niet met de woorden " Fucking Wicked"
De film zelf is bijna 10 MB. Voor mijn 8 MB verbinding is dit redelijk peanuts downloaden, maar mensen met een lichtere verbinding zijn tig keer zo lang bezig.
Vind het een weinig zeggend iets verder, sorry dat ik zo eerlijk bencheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot -
Ik heb ook gekeken, maar hij komt mij erg onprofessioneel over.. regelmatig licht in de camera. Vaak dezelfde beweging met het licht. Veel van hetzelfde eigenlijk.
Ik dacht, dat ik dan ook maar eens jullie site moest bezoeken, om te kijken of het daar ook zo is.. Maar die valt me ook tegen. Alleen al op de eerste pagina kom ik al verschillende spelfouten tegen.Comment
-
Ik vind deze promo wat saai om te zien. Misschien kan je hier wat mee; De logos zijn te lang in het beeld, begin eens met het halveren van die tijd, en de stukken blackout tussendoor kunnen ook korter. Probeer eigenlijk een blackout te voorkomen want dan verwacht men meestal een nieuwe "hoofdstuk" met andere beelden. Bij een promo zou ik toch meer flitsende korte beelden gebruiken. De meeste shots zijn net iets te lang in beeld waardoor het langdradig wordt. Niet alles, er flits wel het een en ander. Teveel van hetzelfde, knip wat weg en kort je promo in. Probeer ook spaarzaam met effecten om te gaan (aan het einde veel achter elkaar gebruikt) in je overgangen. Een hardcut is nog altijd de meest gebruikte overgang. Teveel effecten achter elkaar maakt het ook saai. Het juiste effect op de juiste plaats voegt natuurlijk weer wat toe. Kunst van het weglaten is ook in videoland een mooi begrip.
Niet om je af te branden maar om je op weg te helpen
Comment
-
Jongens, jongens niet zo nevatief zijn !!!
Er lopen hier p*p*'s rond niet niet eens parren hebben
maar die het wel beweren [B)][B)]
het filmpje is goed bedoeld en ik vind het geslaagd, buiten een paar minpunten vind ik het goed gedaan, kijk ook eens naar de leeftijd van die personen [8D]
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
ben zeker niet negetief, filmke zit leuk in elkaar, maar het zijn steeds dezelfde beelden, als je een promo maakt moetje zoveel mogelijk in zo kort mogelijke tijd laten zien. of ben ik daar mis in.citaat:Geplaatst door sis
Jongens, jongens niet zo nevatief zijn !!!
Er lopen hier p*p*'s rond niet niet eens parren hebben
maar die het wel beweren [B)][B)]
het filmpje is goed bedoeld en ik vind het geslaagd, buiten een paar minpunten vind ik het goed gedaan, kijk ook eens naar de leeftijd van die personen [8D]
sis
greetz TuurMaar wij hebben.......
.......chamsys!!Comment
-
Allereerst een compliment, denk dat je door middel van een promofilmpje toch indruk maakt op verschillende klanten. Het idee is ook wel goed maar toch een paar opmerkingen:
- Logo's en blackouts duren te lang, probeer deze wat korter te maken.
- Probeer van verschillende opstellingen en misschien wel verschillende soorten evenementen filmpjes te maken. Dit wil niet zeggen dat je 3minuten moet vullen aan presentaties en dergelijken maar plaats daar nog of een aantal foto's van of een tiental sec. aan filmpje.
- Probeer vaak een filmcamera mee te hebben zodat je misschien kunt filmen op een wat drukker feest, het ziet er zo leeg uit.
- Je kunt ook kijken naar een bepaald van opbouw in je filmpje: eerst de opbouw dan meer naar wat rustigers en meer naar een climax toewerken (dat echt iedereen uit z'n dak gaat met mooi licht en dergelijken)
Succes ermee,Barry K.
Wij werken met EV ole ole
In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824Comment
-
Hallo,
bedankt voor de tips allemaal, we zullen hier bij het volgende promo filmpje rekening mee houden.
Tegen die tijd zet ik hem hier wel weer online :-)..
Gr. TimComment
-
-
Ik heb ook een vraagje, hoe wil je dit filmpje gebruiken?? op je site zetten of wat moet ik me voorstellen daarvan?Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Hmm filmpje is niet verkeerd. Alleen iets te rommelig op de 1 of andere manier. En net ff iets te lang. Wel mooie lampen show
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Nee[citaat:Geplaatst door driesmees
Zit die truss niet verkeerd in elkaar? normaal moeten die diagonalen aan het einde toch altijd gelijk zitten? (kijk naar de laatste 5sec van de film)
)]
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment

Comment