Feestje schaapskooi

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maikelpal
    • Nov 2003
    • 61

Feestje schaapskooi

hey ,

ik heb gisteren wat filmpjes gemaakt van de drive in show
    wat haden we bij 6x martin 804 scans 4 x martin color 1 8x martin color 2 4x moonflower 8x par 64 500 w martin lightcontrol type?? 1x rookdoos
    hier een paar filmpjes van de licht show en de dj helaas zonder geluid deze keer

en de foto's kun je vinden op

filmpjes van het feest zelf wel met geluid

mvg Maikel
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Nou heb je zo'n leuk setje licht voor een drive-in show, en dan verzuim je een lichtman in te huren ! De amateur die hier bezig was kan beter stoepjes gaan vegen o.i.d. SLECHT !!!

In filmpje 2 zie je overduidelijk dat de snelheid van de movement te hoog is, waardoor alles constant verspringd (als het al een movement was, een a-rytmische lj is ook mogelijk)

Filmpje 3 geeft licht in de catagorie Kermis...

Doe voor de grap eens een operatorstraining voor een lichtcomputer, dan valt er uit dit setje heel wat mooiers te halen !!![B)]
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• maikelpal
      • Nov 2003
      • 61

kijk aan zo'n opmerking hebben we teminste iets
      deze show's die zijn door mijn voorganger geprogt. ik had zelf nog geen tijd gehad om wat nieuws in elkaar te zetten maar daar ga ik wel aan werken maar filmpje 2 die show is speciaal voor de wat rustigere muziek in elkaar gezet deze beweging is best wel leuk het is ook jammer dat er geen muziek onder het filmpje staat en filmpje 3 ja het is wel een kermis ik geef je daar ook wel beetje gelijk in
      mvg Maikel

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Ik vind het gewoon zonde, want je hebt een flinke lichtset voor een drive-in show zegmaar... Probeer daar in elk geval 80% uit te halen, dan zullen je klanten zeker terugkomen.

Ow jah; bewegingen over de discobalie zijn voor niemand interessant... Probeer je scans eens op de kop te hangen, en over het publiek een zogeheten "beamshow" te creeren...

suc6
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• maikelpal
          • Nov 2003
          • 61

wij hangen de scans eigenlijk op ieder feest anders neer maar om dat dit een 25 jarige bruiloft was hebben wij het licht zo gehangen dat het net een beetje extra sfeer heeft zonder dat wij al die mensen verblinden met de scans en met onze drive in show hebben wij regelmatig van dit soort feesten daarom de keuze om het licht ook dan alleen maar over de disco heen te laten gaan en niet kris kras door de zaal waar de mensen aan de tafels zitten
          we hebben ook wel wat shows waar het licht wel door de zaal heen gaat maar dan hebben de wat oudere mensen er vaak al snel last van
          mvg Maikel

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

verder vraag ik mij af hoe je al die scans, colorchangers en 24 pars gaat hangen aan 6mtr truss...

zijn de pars trouwens wel kilowatters (niet elke feestzaal kan dat aan)? of breng je 48 raylights mee op 6mtr truss ?

edit door mod: geneuzel over prijs verwijderd...blijf bij het onderwerp aub!

Comment

• DjFlo
              • Jun 2003
              • 332

citaat:Geplaatst door luc2366

verder vraag ik mij af hoe je al die scans, colorchangers en 24 pars gaat hangen aan 6mtr truss...

zijn de pars trouwens wel kilowatters (niet elke feestzaal kan dat aan)? of breng je 48 raylights mee op 6mtr truss ?

edit door mod: geneuzel over prijs verwijderd...blijf bij het onderwerp aub!
              Euhm ik weet nei hoor maar ik kan je vraag verkeerd begrijpen... er staat dat hij 8x par 64 500 w gebruikte... dat lijkt me toch duidelik en die 24 pars begrijp ik ook nie helemaal...

groeten

floris

Comment

• DJEM
                • Jul 2004
                • 254

Hmm filmpje een zie ik iemand "interesant" staan doen. Nr 2 klikt een wat op zijn PC en loopt weg en bij 3 daar gebeurt wel wat, maar wat is me onduidelijk.

En het licht? Lijkt een eigenwijze eigenwil te hebben, waar volgensmij maar eens een docter naar moet kijken...
                Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...