Tiesto...best wel trots toch?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

    Tiesto...best wel trots toch?

    Het viel me al op, nergens ook maar een item gericht op tiesto die de spelen opent......

    nu moet je eens nagaan, 7 jaar geleden hadden we in nederland niemand die onze eer hoog hield op DJ gebied, amerika had Carl Cox, duitsland Sven Vath, engeland Fat boy slim, etc. etc. en ergens in een stadje aan de grens met bels stond in een stinkende discotheek een gozer zijn best te doen voor 200 man (voor zover die al in de Spock pasten). Een aantal jaren later staat dit persoon de muziek te verzorgen met de opening van de olympische spelen, mijns inzien hde ultieme samenkomst van sport en show...australie was iig geweldig.. is nederland nu ineens HET dj-land of is Tijs verwest gewoon echt de eerste crossover tussen DJ en popmuziek?
  • movinghead
    • Aug 2001
    • 559

    #2
    Ik moet zeggen dat ik het best wel geweldig vind dat hij daar staat. Bedoel.. een DJ op de opening van de spelen, het is totaal iets nieuws, en dan ook menneer Verwest. Ik voelde wel een zekere trots.

    Een half jaartje geleden heb ik het licht mogen doen bij hem toen hij bij ons in de zaak was. En het mooie vind ik, hij mag dan uitgeroepen zijn tot best Dj van de wereld, overal ter wereld draaien, en dus nu ook op de spelen zijn dingetje doen. Je kunt met hem tenminste nog een normaal babbaletje beginnen. Niks egotripper... en als ik streamers door de zaak wou schieten kon dat, ook al kwam het misschien op de draaitafels... Kan gebeuren. Kapjes even over de draaitafels?... Nee joh... komt wel goed....

    Heb ik bij menneer Gielen wel anders gehad.

    "Als er 1 snipper op mijn draaitafel komt stop ik ermee".




    OK... KNAL!
    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

    Comment

    • Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

      #3
      Als je zoiets kan doen bij de spele is volgens mij wel zo'n beetje het hoogste wat je kan halen. Bijna heel de wereld kijkt! Echt wel tof voor tijs. En hij draaide niet een paar plaatjes, hij draaide bijna 3 uur daar.
      Vette boksuh meneer

      [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

      Comment

      • jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

        #4
        Ik heb ongeveer de hele opening gekeken en ook al wat reportages van te voren gezien (waardoor ik een beeld kreeg van wat ie zou draaien).

        Het was heel leuk om te zien dat Nederland dubbel zo hard werd vertegenwoordigd! Alleen jammer dat de regie hem maar één of twee keer heel kort in beeld bracht.

        Opening zag er super uit! Tijs: way to go!

        Comment

        • djroyS
          • Aug 2004
          • 132

          #5
          Geweldige DJ op een geweldig evenenment! Ik ben zelf niet zo'n fan meer van thijs omdat het nu allemaal veel te commercieel word, flight 643 was gewoon geweldig maar dat laatste nummer vind ik maar een pop muziekje.
          Met vriendelijke groet. RoyS

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #6
            is het m nog gelukt om het adagio van berber bij de oranje-spelers te draaien?

            Comment

            • DeMennooos
              • Aug 2000
              • 1416

              #7
              Popmuziek is populaire muziek van een moment. Elvis, Tina Turner, Queen allemaal maakten ze popmuziek. Nu is Tiesto ook popmuziek

              Leuk dat ie in Athene was, maar trots? Nah niet echt.
              De show voorafgaande aan de spelers parade vond ik wel erg prettig in elkaar zitten
              Greetz,

              DeMennooos

              Stagehands are the infantry of show business

              Comment

              • Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

                #8
                Ik had wel het idee, dat zijn eigen nummers harder gingen...dan de rest....En...Tiesto draaide op Bose...
                Olaf Duffhuës

                **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                Comment

                • Contour
                  • Feb 2001
                  • 1018

                  #9
                  Als sub lag er 80x EAW KF-940 met 40x QSC PL9.0 aangestuurd door DBX 120A subharmonic sysnth. Stacking was 10 hoog 4 breed per kant... 171dB gemeten maximaal...

                  Nee helaas... inderdaad standaard Bose station systeem

                  MVG Contour

                  Comment

                  • sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

                    #10
                    citaat:Geplaatst door Contour

                    Als sub lag er 80x EAW KF-940 met 40x QSC PL9.0 aangestuurd door DBX 120A subharmonic sysnth. Stacking was 10 hoog 4 breed per kant... 171dB gemeten maximaal...

                    Nee helaas... inderdaad standaard Bose station systeem

                    MVG Contour
                    zozo, lekker setje
                    maar wat maakt tiesto nou de beste DJ van de wereld ???
                    maw. wat heeft hij dat een ander niet heeft ???
                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                    Comment

                    • DJ.T
                      • Nov 2002
                      • 1502

                      #11
                      Draaitechnisch zijn er misschien veel betere dj's, maar qua show bouwen is hij toch wel een van de beste (van de bekendere dj's)
                      Wat zo jammer is nu, is dat er zo veel dj's zijn die misschien stukken beter zijn dan tiesto maar die nog steeds op hun slaapkamertje staan of in de plaatselijke discotheek.
                      Ik weet dat er wel wat scouts rondlopen maar ik vind het zo jammer dat je daar toch weinig van terug vind.
                      Is er dan toch niet zo heel veel talent? Ik denk meer dan dat we denken maar dat velen toch een beetje bang zijn voor hoe ze het goed aan moeten pakken. Tijs bekogelen tot beste dj van de wereld vond ik echt zo'n onzin en je ziet nu meteen dat iedereen zich met hem gaat meten terwijl juist hij toch redelijk normaal is, helemaal geen ingewikkelde riders waarin hij vraagt om 64 schalen op kleur en gewicht gesorteerde m&m's of een kamer helemaal voor hem met flamingo veren bedekt. Maarja deze discusse kan je blijven voeren, feit blijft wel dat Tiesto de lachende derde is en er gewoon vandoor gaat met een hele berg cash.
                      We're ready to party, are you?

                      Comment

                      • Stijn Vanstiphout
                        • Oct 2000
                        • 1160

                        #12
                        citaat:helemaal geen ingewikkelde riders
                        Heb hier toevallig de rider liggen van Tiësto, roep maar niet te hard ...

                        mvg,
                        Stijn Vanstiphout,
                        LVL Multimedia
                        België

                        Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

                        Comment

                        • DJ.T
                          • Nov 2002
                          • 1502

                          #13
                          Dan ben ik toch benieuwd wat er wel precies op staat, hoor juist altijd dat hij natuurlijk wel een aantal dingen wilt maar het lang niet zo gek maakt als menig rapper of bandje of wat dan ook.
                          We're ready to party, are you?

                          Comment

                          • Olaf Duffhuës
                            • Oct 2000
                            • 2477

                            #14
                            citaat:Nee helaas... inderdaad standaard Bose station systeem
                            Wat is daar helaas aan?
                            Olaf Duffhuës

                            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                            Comment

                            • moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5950

                              #15
                              Voor een OS2004 discussie: http://www.licht-geluid.nl/forum/top...TOPIC_ID=11659

                              let the games continue....maar dan wel in 1 topic...[)]
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                              Comment

                              Working...