schoonmaken Leatherman

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Joop_
    • Dec 2002
    • 137

    schoonmaken Leatherman

    Hallo allen,

    Na 2 jaar jaar met volle tevredenheid met mijn Wave gewerkt te hebben is ie eigenlijk toe aan een soort van schoonmaak beurt.
    Hebben jullie hier ervaring mee? En kan ik hem zelf eventueel een beetje smeren?

    In dit topic http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=6434 word er wel gesproken over de service center's, maar kapot is ie niet.. Is het dan toch een optie?

    Alvast bedankt!
  • djroyS
    • Aug 2004
    • 132

    #2
    Blijft idd gewoon een optie bij een service center kun je ze gewoon een onderhouds beurt laten ondergaan
    Met vriendelijke groet. RoyS

    Comment

    • rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

      #3
      Is het een lichtgevende Leatherman? Hoeveel Watt is die van jou?
      Of gewoon een glow-in-the-dark Leatherman?
      Of zijn er soms armaturen of regeltafels die net zo heten als die multi-tool?
      In dat laatste geval heb ik ook weer wat geleerd [- en hou ik meteen mijn kop!]
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

      Comment

      • Dropsen
        • Jan 2004
        • 375

        #4
        citaat:Geplaatst door rinus bakker

        Is het een lichtgevende Leatherman? Hoeveel Watt is die van jou?
        Of gewoon een glow-in-the-dark Leatherman?
        Of zijn er soms armaturen of regeltafels die net zo heten als die multi-tool?
        In dat laatste geval heb ik ook weer wat geleerd [- en hou ik meteen mijn kop!]
        Wat voor een onzin kraam je nu uit? Hij stelt een normale vraag lijkt mij.

        Zoek eens op de site van Leatherman. Daar staat het antwoord op je vraag.
        Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

        Comment

        • emillio
          • Jan 2004
          • 54

          #5
          Grappig Rinus!

          Ik moet steeds weer grinnikken hoe er op een heel subtiele manier postings op de hak worden genomen, of het nou over JB, Showtec, Behringer of lichtgevende Leathermans gaat.
          Gniffel, Gniffel
          Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezellig

          Comment

          • ikbenroy
            • Jul 2004
            • 8

            #6
            citaat:Geplaatst door Dropsen

            citaat:Geplaatst door rinus bakker

            Is het een lichtgevende Leatherman? Hoeveel Watt is die van jou?
            Of gewoon een glow-in-the-dark Leatherman?
            Of zijn er soms armaturen of regeltafels die net zo heten als die multi-tool?
            In dat laatste geval heb ik ook weer wat geleerd [- en hou ik meteen mijn kop!]
            Wat voor een onzin kraam je nu uit? Hij stelt een normale vraag lijkt mij.

            Zoek eens op de site van Leatherman. Daar staat het antwoord op je vraag.
            Ik denk dat hij verwijst naar het feit dat deze vraag anders niet helemaal past in het "Licht"-onderdeel van het forum...

            Ontopic:
            Wat bedoel je precies mee met dat er schoonmaak nodig is?

            Comment

            • rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

              #7
              Zo, het is merkbaar dat er niet zo veel kwartjes meer in omloop zijn.
              Maar er is er eidnelijk 1-tje gevallen.

              2ikberoy,
              mijn dank voor jouw hulp.
              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

              Comment

              • _Joop_
                • Dec 2002
                • 137

                #8
                @Rinus: Sorry hoor, maar ik vond dat ik deze vraag wel in het lichtforum kon stellen. De leatherman word toch door voornamelijk veel lichtmensen gebruikt...

                @ikbenroy: Er zit door de tijd heen behoorlijk wat stof ingekomen. Ook heeft ie een keer mogen zwemmen in een plas water... Het werkt verder allemaal nog wel, maar gaat af en toe wat erg stroef. Vooral de dingen die ik niet zo vaak gebruik.

                @djroyS: Een reparatiebeurt is gratis, maar is een servicebeurt ook gratis?

                Comment

                • djroyS
                  • Aug 2004
                  • 132

                  #9
                  nee een service beurt is niet gratis, omdat je dit zelf doet en meestal niet onder de garantie valt. maar het is ook niet geld vretend ik denk dat je voor onder de 100 euro klaar bent. Het voordeel hiervan is wel dat kleine onderdeeltjes die versleten zijn vervangen worden en misshien is dit dan ietsje duurder.
                  Met vriendelijke groet. RoyS

                  Comment

                  • moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

                    #10
                    Als ie niet stuk is...verder gebruiken.
                    Alsie stuk is, ...als ik me niet vergis heb je levenslange garantie.

                    Alsie roest: zorgen dat je vaker klust, wordt ie vaker gebruikt.

                    Wegens onzinnigheid onderwerp voorzien van slot.
                    prettig weekeinde all!
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                    Comment

                    Working...