Filter verwijderen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Een collega van mij heeft vroeger toen hij net begon in het theater wel eens de opdracht gekregen om ff wat broodjes te halen...Hij de keuken in, komt terug met kar vol ham/kaas belegde broodjes en kannen koffie etc.

Kijkt de kerel die hem oorspronkelijk de opdracht had gegeven hem erg vreemd aan... Die bedoelde namelijk kluitjes voor de trekkenwand...in vakjargon doorgaans "broodjes"...
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• DeMennooos
      • Aug 2000
      • 1416

citaat:in vakjargon doorgaans "broodjes"...
      Valt me dan nog mee dat ie niet terug kwam met een doos fader modules

Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

citaat:Geplaatst door sntho0

Gisteravond gelachen!!

Pakte gisteren een van mijn subs. Zei m'n vrouw tegen mij;" wat ga je doen?" Ik zei:"de filter verwijderen". Waarop zij vervolgens zei:"Zijn ze vuil dan?"
        Is dit leuk, of niet dan?
        Ik vond 'em leuk, sommige mensen hier hebben nu eenmaal de humor van een ontevreden bejaarde met een 6-dubbele hernia. Nee hoor, dan liever de humor van Ron Brandsteder!! Hmm, bij nader inzien weet ik dat niet zo zeker. Anyhow
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• sntho0
          • Sep 2003
          • 196

Ach ja, natuurlijk is het minder grappig als je het zo leest. Maar ja, jullie hadden er moeilijk allemaal bij kunnen zijn. Maakt ook niet uit.
          Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Het is nu eenmaal zo dat wij worden en uitdrukkingen gebruiken uit het dagelijkse leven maar dan gekoppeld aan iets van ons vak. Kijk naar broodjes, voor mij zijn het fadermodules en voor een ander zijn het kluiten. Voor mijn vriendin dingen om op te eten. Die begrijpt ons taaltje niet todat ik heb uitgelegd wat wij ermee bedoelen.

Comment

• elmer
              • Jul 2003
              • 139

citaat:Geplaatst door AJB

citaat:Geplaatst door sntho0

Is dit leuk, of niet dan?
              Ik heb sterk het idee dat je flink dronken moet zijn om hier echt de lol van in te zien...Misschien ff Ron Brandsteder proberen, die lacht graag om dergelijke onzin...

Kijk en dit vindt ik dan wel weer humor, uiteindelijk is het Sntho0 ook wel gelukt om ons te lachen, maar niet door zijn grap.

greetz

Comment

• Friso Stubbe
                • Feb 2004
                • 13

citaat:Pakte gisteren een van mijn subs
                kijk, dat is wel leuk!! vind je gek dat je vrouw vragen gaat stellen? haha[^][:I]
                maar dat was vroeger, toen wasbenzine nog isbenzine was!

Comment

• Barthezz80
                  • Aug 2004
                  • 365

whahahaha
                  Bart

Comment

Working...