aidstest in discotheken

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

    #16
    Eigenlijk ben ik wel voorstander, Fonsje van PSV was dan ook veel eerder door de mand gevallen... De natuur zoekt alle fouten en problemen, die ons voortplantingsstelsel bedreigen op, en roeit ze uit. Zo ook met AIDS... Iedereen moet doen waar hij zin in heeft, maar de natuur houd je niet tegen...Zoals Rinus terecht zegt; it's a natural selection...[8)] Zie het maar als een noodzakelijk kwaad...[:0]
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

    Comment

    • DJEM
      • Jul 2004
      • 254

      #17
      BTW zo'n test is nog niet eens 100% betrouwbaar ook. Het duurt volgens mij een mnd alvoorns het te zien is dat je HIV hebt. En verders ja er word wat afgetest in de dicso. Strak kom je eerst nog lang een idols-jury achtig kabinet om te kijken of jij wel geschikt bent voor de dicso.

      Verders die testen zal het niet veilig vrijen juist stimuleren. Onder het mom van rubber niet nodig we hebben ons net laten testen.. Dan is de grote vraag natuurlijk wat is net.. Vorige week, een mnd terug?

      Nee gooi het dan overeen andere boeg. Er gaan steeds minder jongeren naar de kerk. Kijk daar ligt dan de oorzaak.. Als de jongeren nou meer naar de kerk gingen, zouden ze daar leren dat er geen s*x voor het huwlijk mag. Kijk das nou de oplossing... Helpt beter dan wat dan ook.

      Ik zou zeggen AMEN!
      Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

      Comment

      • AJB
        • Jul 2003
        • 2289

        #18
        Kerken lijken me niet bepaald de oplossing !!![B)] Geloof is prima, maar kansloze volgzaamheid zorgt voor veel grotere problemen. Juist door bepaalde kerk-instanties, wordt voorkomen dat jonge mensen een eigen karakter ontwikkelen, waardoor verantwoordelijkheidsgevoel sterk achterblijft op de wat minder actieve kerkbezoekers(-sters). Bovendien zijn er nog erg veel geloofsovertuiging die geboortbeperking en voorbehoedsmiddelen verafschuwen... Laten we met zijn allen leven in deze tijd, en fantasien voortgekomen uit angst allesbehalve stimuleren. Er is ellende/oorlog genoeg in de wereld, en in 85% van de gevallen geldt religie als excuus nr. 1...[xx(]

        Namens de sponsor...AMEF
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

        Comment

        Working...