muziekstaanders

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

muziekstaanders

hoi,

we doe binnenkort het licht en geluid voor een orkest, weet er iemand waar ik zo'n 50 pupiters (muziekstaanders) met lampje kan huren in België?

Liefst zo dicht mogelijk bij Aalst...

alvast bedankt
    Marijn
    sex, drums & rock \'n\' roll
  • Staaf
    • Feb 2003
    • 398

AED willebroek.
    Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• Orbis
      • Feb 2004
      • 217

dacht ik ook maar dat staat nochtans niet in hun catalogusje...
      sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• Staaf
        • Feb 2003
        • 398

Je hebt gelijk, staan er inderdaad niet in. Dacht nochtans een tijdje terug een folder van hen ontvangen te hebben waarin ik had gelezen dat ze er zo een groot aantal hadden. Mss ff naar AED bellen?

Die dingen moeten toch wel ergens te huur zijn, kan me niet voorstellen dat elke muzikant op night of the proms etc... zijn eigen statief moet meebrengen.

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

De Proms wordt dan ook door EML gedaan! Dus dan hoeft AED ze niet te hebben.

Ik ken in Nederland diverse grote geluidsverhuurbedrijven die pupiters verhuren, dus dat is in België ook vast zo en anders een backlineverhuurder bellen, lijkt me dat het ook wel in hun straatje past.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Stijn Vanstiphout
            • Oct 2000
            • 1160

DEE heeft ze zonder twijfel!! (Boom)

Founded in 1987, DEE Sound & Light became a major player in the Belgian audio and lighting rental industry. We are a full service production company dedicated to providing professional sound, light and video. We have the expertise to work with major artists and bands as well as concert halls. We supply equipment to festivals and international concert or theatre tours.

mvg,
            Stijn Vanstiphout,
            LVL Multimedia
            België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• Staaf
              • Feb 2003
              • 398

citaat:Geplaatst door kokkie

De Proms wordt dan ook door EML gedaan! Dus dan hoeft AED ze niet te hebben.

Weet ik ook wel; ik gaf maar een voorbeeld. [:0]
              Ik betwijfel zelfs dat EML die dingen zelf heeft

Comment

• Tiemen
                • Dec 2001
                • 944

DEE doet bijvoorbeeld die van de Proms. Zij zullen 1 van de enige in België zijn (met zo een hoeveelheid en degelijke kwaliteit)...

Comment

• Wietse
                  • Sep 2003
                  • 149

de locale harmonie ofzo heeft dit zeker!
                  mits een vriendelijk woord en een schappelijk prijsje krijg je ze zeker mee
                  wij zelf hebben er een stuk of 20
                  D-rent in deure
                  groeten
                  Wietse

Comment

• Rock On
                    • Jan 2004
                    • 250

AED heeft er zelfs velen, stuk op 80 geloof ik. Dus ook al staan ze niet in de prijslijst, toch maar ff bellen. Let op bij de weg, die kisten zijn aan de zware kant!
                    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

Working...