Lintje voor Tiësto

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5429

Kunne we niet gewoon al die flauwekul met lintjes en onderscheidingen ter discussie stellen.
    Je wordt een beetje misselijk van al die awards tegenwoordig, helemaal omdat 5/6 gewoon regelrecht te koop is, en volop gebruikt wordt voor marketing-doelen en andere braakopwekkers.
    Maar goed, de kleine Amalia mag over 15 jaar haar prinsessekontje shaken en dansen op de muziek van Thijs. Die is nu officieel geaccepteerd en hoort bij de Koninklijk Erkende Elitaire Clan. Wat er dan over 15 jaar 'up & coming' is, zal in huize Willem&Max echter weer niet geapprecieerd worden. Wat mij betreft gewoon die hele poppenkast met alle randverschijnselen afschaffen. van Buitenen for President!
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

nee Bakker for president!!! mooi gesproken weer.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Ik wil ook een lintje. (maar ik ben niet van onbesproken gedrag...........)

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4516

JAAAAAAH! Jottem. We gaan Mac's gedrag besproken in de thread! Voor un lintjûh! Koel! "Ridder Mac en sijne Py-Ae" op je vrachtwagen. [)]
          lekker belangrijk!

Comment

• dokter dB
            • Nov 2003
            • 1535

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Kunne we niet gewoon al die flauwekul met lintjes en onderscheidingen ter discussie stellen.
            Je wordt een beetje misselijk van al die awards tegenwoordig, helemaal omdat 5/6 gewoon regelrecht te koop is, en volop gebruikt wordt voor marketing-doelen en andere braakopwekkers.
            Maar goed, de kleine Amalia mag over 15 jaar haar prinsessekontje shaken en dansen op de muziek van Thijs. Die is nu officieel geaccepteerd en hoort bij de Koninklijk Erkende Elitaire Clan. Wat er dan over 15 jaar 'up & coming' is, zal in huize Willem&Max echter weer niet geapprecieerd worden. Wat mij betreft gewoon die hele poppenkast met alle randverschijnselen afschaffen. van Buitenen for President!
            psies!
            opzoute met die poppekast. dat betalen wij met zn allen.
            Dan zijn wel prive, story ook meteen failliet. en de hele hofhouding. wel zielig. geef ze allemaal een lintje voor de moeite

Wel erg toevallig trouwens, bijna zijn nieuwe plaat uit, en dan een lintje, zei iem iets over prijzen en commercie?
            knoppen en waarden :)

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Waarom lopen die Belgen altijd te zeuren over de Hollandse DJ's? Wat ik me nog wel steeds afvraag, hoe wordt bepaald dat een DJ de beste van de wereld is, zoals Tiësto benoemd is.....Ik ben er namelijk van overtuigd, dat er betere zijn dan Tiësto. Niet dat ik het Tiësto niet gun...Maar dat lintje vind ik persoonlijk een beetje overdreven...Dan had ik er ook allang 1 moeten hebben namelijk...[] Voor alllllllll mijn verdiensten en goedheden....[]
              Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• rinus bakker
                • Mar 2002
                • 5429

He Olaf,
                moet je soms ook in het Europees parlement?
                Ik dacht jouw zakken al lang vol zaten?

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5429

citaat:Geplaatst door **************

Ik wil ook een lintje. (maar ik ben niet van onbesproken gedrag...........)
                  En die lieve Thijs heeft ook nog nooit iets 'niet volkomen legaals' in het kerfstokje hoeven plaatsen? Vandaar dat lintje natuurlijk! Alle top-huichelaars zijn weer onder elkaar. Pleurt op.

Ruud Lubbers for President!
                  een lekker kont is er om in te knijpen
                  Had Ruud zijn lintje soms al?

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Nope, die vrouw had dat lintje afgepakt...En in d'r kontzak gestopt...[:0]
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Olaf Duffhuës
                      • Oct 2000
                      • 2477

ff voor de duidelijkheid...het is niet THijs...maar Tijs...[]
                      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• som
                        • Nov 2002
                        • 787

citaat:Geplaatst door (iCe)

nee Bakker for president!!! mooi gesproken weer.
                        ik ga ook voor bakker aan het bewind[8D]
                        als ons kikkerlandje dan wegzakt hijst ie het zo weer omhoog![]

een bron van inspiratie:www.duzz.nl
                        Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5429

HH,
                          Jasper en Leen:
                          bij decreet benoem ik jullie alvast tot Ministers van Dance resp. Geluid.
                          Als de opvolger van Bolkesteijn gewoon weer mag worden gever-achterkamert dan wil ook dat ook FF meemaken.
                          Iemand meer? We gaan meteen flink aan 'clientelisme' doen.
                          Ik heb nog heeeeeel wat Ministeries te vergeven. Al wil ik wel het Ministerschap voor Hijsen er graag bij blijven doen....
                          Die voor Heffen, Lichten en Tillen zijn nog wel vrij hoor!
                          Al belde daar toevallig vanmiddag wel een Joegoslavische meneer over. Bumpangovic heettie ie meen ik.
                          Maar ik heb hem niet helemaal goed begrepen.

2 Olaf,
                          sorry hoor. Het is dus eigenlijk gewoon DJ-Tijsto?
                          Dan heeft Tijs van Bea-tje en Balkenkindje nu zijn Lhintje ....
                          (of 'Lihntje', of Lindhje... oh ja Lindh, daar had die Yugo het ook over).

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

Doe mij het ministerie van ontspanning en recreatie maar... Of heet dat momenteel nog ontwikkelingssamenwerking ?...
                            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                            ------------------------------------------------
                            Arvid Buit
                            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Janpa
                              • Mar 2004
                              • 70

Tja, AJB dan zie je wel wat van de wereld.
                              problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.

Comment

• Jasper-Lichtbron
                                • Jun 2001
                                • 2155

Minister van Dance? Hartelijk bedankt, voel me vereerd... maar toch maar niet. Zal eens nadenken welke post ik dan ambieer

Comment

Working...