Hoogspanning niet nodig, wel 2 haken en 1 dag.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sussudio
    • May 2001
    • 534

citaat:Geplaatst door dj_lucv

Site is onvindbaar met Google [)]
    Gelukkig maar, dat betekent dat potentiele klanten ze niet kunnen vinden. Anders konden wij inderdaad maar beter stoppen.

Er staat ook foto's van hun Spytec-versterker op de website. Hier in Enschede gebruikt men DAP voor de versterking van het hoofdpodium op Koninginnedag, dus Skytec voor een disco kan ook best.
    Drive-in Discoshow Sussudio
    Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• dj_lucv
      • Aug 2001
      • 616

citaat:Gelukkig maar, dat betekent dat potentiele klanten ze niet kunnen vinden. Anders konden wij inderdaad maar beter stoppen.
      Ik heb gewoon gezocht op hoogspanning en wat andere woorden uit je starpost
      citaat:Hier in Enschede gebruikt men DAP voor de versterking van het hoofdpodium op Koninginnedag, dus Skytec voor een disco kan ook best.
      humor

Comment

• pieterjan
        • Dec 2001
        • 395

Nou ik kan hem niet vinden met google. Vraag me af welke woorden jij hebt gebruikt lucv ik wil die site ook wel eens zien.
        Pieter-jan Jochems
        Danstoko.nl

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

quote]Hier in Enschede gebruikt men DAP voor de versterking van het hoofdpodium op Koninginnedag, dus Skytec voor een disco kan ook best.
          humor
          [/quote]

ho ff, op het "kleine podium" stond ander materiaal, qua versterkers

( idd lab, crown, crest en eigenbouw van ome Johnnie Meyer)

Scheen dat het ook iets anders klonk, maar dat weet ik niet zeker. Was koffie drinken tijdens de hoofd-act's

Comment

• sussudio
            • May 2001
            • 534

Dat de poffertjestent al beter klonk dan het hoofdpodium op Koninginnenacht had ik al in een andere thread gemeld Gerard. Op Koninginnedag klonk het hoofdpodium wel iets beter (andere technieker ?), maar kon het niet tippen aan het muziekkoepeltje vol Meyer

Comment

• sussudio
              • May 2001
              • 534

Maar eh, we dwalen af. We hadden het hier over de geinige "algemene voorwaarden" van Drive-in *OEPS* [}].

Comment

• tomv
                • Jun 2003
                • 331

en met een beetje google'n ist heel makkelijk om site te vinden
                Tom

Comment

• pieterjan
                  • Dec 2001
                  • 395

ja nadat sussudio de naam van de drive-in heeft genoemt wel ja !
                  Pieter-jan Jochems
                  Danstoko.nl

Comment

• rene.derksen
                    • Feb 2004
                    • 649

Ik heb me toch maar eens aangemeld onder het mom van interesse, misschien kom ik wel achter een prijsje...
                    Licht is altijd zwaar.

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3148

citaat:Geplaatst door sussudio
                      Site is onvindbaar met Google [)]
                      Gelukkig maar, dat betekent dat potentiele klanten ze niet kunnen vinden. Anders konden wij inderdaad maar beter stoppen.
                      Ik heb ze wel kunnen vinden, maar niet getreurd....

Ze hebben een apparte pagina op de site met "aanstaande evenementen" en "oude evenementen", beide sites zijn leeg [8D]

Comment

• rene.derksen
                        • Feb 2004
                        • 649

René:
                        Wat zijn jullie voorwaarden, en apparatuur voor de show, misschien heb ik intresse.

DJ Mark:
                        Hoe bedoel je Rene?

Voorwaarden hebben we eigenlijk niet, niet qua krachtstroom ofzo. (er moet wel een pilsje koud staan [:P])
                        Wat wel vereist is op dit moment (sinds we nog geen truss-constructie hebben) zijn 2 stevige haken in het plafond, om ons licht aan op te hangen. Een houten plafond voldoet, maar beton met een systeemplafond is uiteraard beter, omdat daar de haken al in zitten.

René:
                        Is dat niet erg gevaarlijk om alles aan 2 haken te hangen? En heb je dan zo weinig apparatuur dat je geen krachtstroom nodig hebt of gaan jullie gewoon gevaarlijk doen? En wat voor haken moeten jullie hebben?

DJ Mark:
                        Als die haken maar diep genoeg in het plafond zitten is er geen probleem[:P]

Nee ff serieus, het licht is niet zo zwaar, ik heb het zelf aan 2 haken hangen in een houten plaat van 1cm. Maar het zijn gewoon normale haken wat wij nodig hebben. Ik heb verder nog nooit problemen gehad met die bevestiging. En gevaar voor het publiek zal het niet worden, aangezien het licht nooit boven het publiek hangt, maar altijd tussen de dj en het publiek in. Dus gevaar zal het niet opleveren.

Over de apparatuur: vooropgesteld zijn wij GEEN grote drive-in show. Verwacht dus niet dat wij aan komen met professioneel spul als scanners, moving heads en dat soort professioneel spul. (We komen ook niet aan met 2 stroboscoopjes en een gloeilampje en dat was het, we hebben wel iets meer, maar wat er op de site staat aan apparatuur hebben we ook, en nog apparatuur die niet vermeld staat).

Laten we zeggen dat we een drive-in show zijn met een goede basis, maar nog niet groot genoeg voor feesten van 100 man. 50 man kunnen we aan. Opbouwen 1 dag van tevoren, om eventuele defecten te verhelpen en afbreken gebeurt dezelfde avond/nacht nog. (Tenzij anders overlegd) Tijdstip tot draaien niet belangrijk, wij worden niet moe[:P]

Hoop dat je hier iets verder mee komt
                        __________________________________________________ ___________________________________________
                        Uitleg "haken": Dit plaatje lieten ze zien:

Ik zal nog wel eens een lijstje app. plaatsen []

Licht is altijd zwaar.

Comment

• dokter dB
                          • Nov 2003
                          • 1535

hahaha ernstig grappig!!

laat die rigging-rinus het maar niet horen over die haken,
                          die gaat helemaal los dan!
                          knoppen en waarden :)

Comment

• BAJ productions
                            • Jul 2003
                            • 587

nou in een slaapkamer mogen dingen aan dat soort haken hangen puur omdat er daar niemand komt en dan als op slag bied, maar nooit nooit op een feest.

als ik dit ooit zie ga ik der weg levens gevaarlijk

of ze moeten allen zoon flits lampje hebben die zijn naam niet waard is . van 0.12 KG

groetjes,
                            Bas

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3148

citaat:Geplaatst door dokter dB
                              laat die rigging-rinus het maar niet horen over die haken
                              Precies, sommige mensen maken er hun levenswerk van om een goeie stabiele cunstructie neer te zetten en deze clowns doen hetzelfde met 2 haakjes van nog geen halve euro per stuk van de plaatselijke ijzerboer.

Hoe lang moeten we nog wachten voordat er ongelukken mee gebeuren[?] [V]

Comment

• pro`d`user
                                • Jun 2002
                                • 534

Maar ik heb geen haken in het plafond thuis, misschien hebben zij ze wel.
                                Dan hoop ik wel dat ze alles netjes achterlaten zodat er geen gaten
                                in plafond achterblijven anders kunnen we daar nog wel is een rechtzaak over krijgen.

Zonder gekkigheid:
                                Ze zijn het er zelf al wel over eens dat ze geen grote drive-in-show zijn.
                                Wat zullen ze vragen? ik hou wel van goedkope arbeidskrachten, aangezien
                                ze nooit moe worden... ik heb nog wel iemand nodig voor in de tuin.
                                Barry K.
                                Wij werken met EV ole ole
                                In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

Working...