hoe slaan jullie jullie spullen op???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

hoe slaan jullie jullie spullen op???

heb nu een beetje een probleem. mijn hobby wordt te groot.

maar nu zit ik te denken om een schuur te gaan huren. maar is dit wel goed voor de aparatuur?

zijn er nog dingen waar op ik zou moeten letten.

neem aan dat er meer mensen dit probleem gehad hebben.
    en nu weten wat je wel en niet moet doen.

hoe doen jullie het??

groetjes
    Bas
    groetjes,
    Bas
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Als je dat gaat doen let dan wel op de verzekering van je materiaal.

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

wat kost een beetje verzekering ongeveer?

groetjes,
      Bas

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Mwa denk dat je beter kan vragen:"welke verzekerboer wil het zaakje voor mij verzekeren.
        Je moet echt aan heeeeeeél veel regels voldoen, willen ze akkoord gaan.

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• BAJ productions
          • Jul 2003
          • 587

das minder

misschien wel alleen zelf bouw subs der in zetten

lijk me wel zo veilig. en dan maar niet verzekeren

groetjes,
          Bas

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

Je kan ook gewoon een soort bunker zoeken
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• BAJ productions
              • Jul 2003
              • 587

ja maar dat is denk nog moeilijker.

wordt nu al gek.

moet van mijn ouders binnen twee weken al mijn spullen uit onze schuur achter het huis weg hebben ook onder het afdak vandaan.

dat valt me zwaar in het ergste geval moet ik de gemeente bellen
              want schuren zijn hier een beetje schaars.

maar hoop wat te vinden.
              groetjes,
              Bas

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Ik weet niet precies hoeveel spullen je hebt en hoe je het vervoerd, maar als ik zie dat het je hobby is zal het niet al te veel zijn. Ik heb denk ik zo'n beetje een zelfde hoeveelheid en mijn spullen (flightcases, speakers) zij op maat gemaakt voor onze aanhanger. Dus als ik terugkom van een opdracht zet ik meteen de aanhanger onder het afdakje achter in de tuin (geloof me, inbrekers moeten ongelooflijk veel moeite doen, willen ze die ongemerkt wegkrijgen) en alleen de rookvloeistof en -machine gaan de schuur in als er vorst op komst is. Mijn tweede speakerset past precies achter de aanhanger. Dit heeft in totaal denk ik nu een oppervlak van 2 meter breed x 4 meter lang.

Verder gaan me pc en de cd-koffers gewoon naar mijn kamer, dus das mijn zorg. Mijn ouders hebben geen moeite met mijn rotzooi (hoogsten die honderden catalogi op de vloer waardoor dr nauwelijks gezogen kan worden [:I][)])

Comment

• Kevin_DM
                  • May 2003
                  • 577

Als je dan toch een gebouw wil zoeken, kan je beter een gebouw zoeken dat deftig afgesloten is, en met een behoorlijk alarmsysteem, dan te gaan verzekeren tegen diefstal.
                  Ik heb hier bij mij een vrij uitgebreid alarmsysteem geïnstalleerd, en bijkomend brand- en onweerverzekering (ofzo). Heb ook eens gaan kijken voor een deftige anti-diefstal verzekering, en kwam toen uit op een bedrag dat ongeveer 10% van de nieuwwaarde van m'n materiaal bedroeg (jaarlijks dus wel), wat uiteraard niet meer betaalbaar is.
                  --- watt ever you want ---

Comment

• BAJ productions
                    • Jul 2003
                    • 587

beetje een probleem is dat de tuin daar een beetje klein voor is.

nu heb ik ook geen aanhanger.

en mijn set kan ik wel kwijt in de schuur maar ja dan de rest van de spullen van mijn ouders.

en ja een afdak zonder aanhanger gewoon losse kisten lijkt me wat link. omdat ze bij ons zo achter zijn.

groetjes,
                    Bas

Comment

• DJP-BIM
                      • Jan 2004
                      • 289

had vorig jaar alles op de voorkamer van mijn slaapkamer staan op zolder (je snapt het dus wel, lekker 100 keer heen en weer lopen) nu heb ik gewoon de garage van pa in beslag genomen past alles mooi in, nu alleen nog wachten op de nieuwe aanhanger daar alles in en staat het mooi beschermd!

onder afdakjes open en bloot neerzetten nietzo goed idee lijkt mij
                      bimshowequipment.nl

Comment

• shure-fan
                        • Sep 2003
                        • 1046

kun je niet een garagebox huren??
                        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Pulse
                          • Oct 2001
                          • 666

Lijkt me nu wel heel riskant een onbeveiligde garagebox huren, zolang niemand weet dat daar het spul staat geen probleem, maar eens de verkeerde mensen het weten...

Ik heb nu ook een volledig gesloten aanhanger gekocht die vol met sloten hangt maar toch durf ik daar m'n spullen niet in laten staan omdat deze thuis gewoon op de oprit staat.

Ik zou zeggen thuis alle spullen in de garage zetten en auto laten buiten staan als je daar mee toekomt [8D]
                          MVG,
                          Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3150

citaat:Geplaatst door DJP-BIM
                            onder afdakjes open en bloot neerzetten nietzo goed idee lijkt mij
                            Als je t over mijn post had... Ons afdakje is achter in de tuin. Als wij thuis komen doen we eerst altijd de poort open (is 's nachts al op slot, omlopen is onmogelijk) vervolgens dat loeizware ding samen met mijn vader met moeite over het grasveld in de tuin rijden en vervolgens met 10 pogingen over een paar boomwortelen onde het afdak rijden... Probeer dat maar eens ongemerkt!

Over de aanhanger zelf: gewoon een paar goeie sloten erop zetten die je er niet zo meteen met een koevoet af haalt... En uiteraard een goed disselslot zodat ze m ook niet achter de wagen kunnen hangen om in een werkplaats op hun gemak open te maken.
                            Dit is al een hele stap en zal heel wat dieven afschrikken.

Comment

• DJ_Robin
                              • Jul 2001
                              • 610

Misschien eens bij een Citybox . ShureGard gaan kijken.
                              Je hebt je eigen code en sleutel en je kan er zelfs boxen krijgen waar je met je auto zo ervoor kan rijden en je aanhanger eruit kan rijden. Is overdekt / verwarmd en 24 uur per dag video bewaking.
                              Is wellicht een optie ?

M.V.G
                              EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

Working...