TMF Awards 10 april 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

TMF Awards 10 april 2004

doe in dit topic je opmerkingen over de tmf-awards van dit jaar

van mij mogen hier ook dingen van het licht hierin, zodat we niet aparte topics daarvoor krijgen,
    (als het mag van modjes)
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

Zou het misschien een goed idee zijn, daar zelf mee te beginnen [?]

Mvg Johan

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

zit nu ff naar een bandje te kijken en dat klinkt erg goed.
      Registratie is zo te horen beter geregeld dan voorheen.
      Volgens mij betere eindmastering....
      Vorig jaar was ik er zelf nog, toen had ik wel een ernstig vette sound id zaal al zeg ik het zelf hehe[}] mede dankzij ampco natuurlijk, was goed voor elkaar
      knoppen en waarden :)

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

Ik heb net ff gekeken en vond het er best netjes uitzien, alleen die laser vindk nie echt int geheel passen...
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• shure-fan
          • Sep 2003
          • 1046

volgens mij zag ik bij de heren van 3 doors down ook garwood in-ear setjes, want ik zag het shure embleem niet zitten

Comment

• dokter dB
            • Nov 2003
            • 1535

frans bauer gaat helemaal los
            ik kwam jou te-heegen
            knoppen en waarden :)

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Zie even wat stukjes tussendoor, vind het licht wat Idols-kermis achtig. Niet echt mijn smaak, maar de kinders zullen het wel leuk vinden. Aan de andere kant, kan me ook even niet inbeelden wat ik zelf voor show zou maken op Frans Bouwer .
              Hoorde Sylvie net eventjes een beetje rondzingen in 't tophoog, maar goed dat gebeurd altijd wel een keertje. Ik wacht rustig af wat ze nog meer in petto hebben, het wordt nog wel wat heftiger dan dit mag ik hopen. In ieder geval is er aan gillende breezahs weer geen gebrek, man man man... hoop dat de technici allemaal goeie oordoppen hebben .

Comment

• shure-fan
                • Sep 2003
                • 1046

de hobbit....

Comment

• shure-fan
                  • Sep 2003
                  • 1046

ik vondt de kerstlichtjes bij dinand woesthoff wel heel mooi, mooi bedacht

Comment

• movinghead
                    • Aug 2001
                    • 559

Kon het haast niet missen… het wordt al gepromoot sinds afgelopen juni als je het mij vraagt. Volgens mij is het gehele bestaan van de TMF-awards de zin van TMF

Heb net Bauertje ook even gezien heeft toch wel wat dat hij zo'n zaal op de kop krijgt. Je had iedereen een jaar geleden over hem moeten horen. Licht kermis,... zoals het hoort bij Bauer... Enfin....
                    Suga Babes... Goed meerstemmig gezongen juist omdat het live was vond ik dat errug goed.
                    The Rasmus... ernstig slecht geplaybackt. Licht wel leuk zo op teevee gezien.
                    Special D. ... Heeej ze hebben ook Synchrolite's… wat hij ook de award voor best dance? Waar gaat dit heen met dit land.
                    Dreamer van Dinand… mooi en vooral goed bedacht die kerstverlichting. Simpel maar mooi. Volgens mij was het alleen niet de bedoeling dat het in het publiek terecht kwam.

Ik vind het een beetje magertjes qua uitpakken dit jaar. Niet dat het niet mooi is, maar het valt me wel tegen. Pluspunt wel vind ik dat de heren van licht wel bij bijna elk nummer een ander beeld proberen te creëren en andere effecten gebruiken.
                    Videoschermpjes die een beetje door elkaar hangen vind ik weinig toevoegend, nu vind ik video überhaupt al ruk, maar das persoonlijk. Het zal wel mode zijn
                    Ik zie de Droplets van Xilver staan, wat ook net niets is, als je er toch niets mee doet. Staan ze er omdat ze nieuw zijn?
                    Een verdwaalde laser... tja... wat moet ik er van zeggen. Hij zal er wel hangen omdat het een laser is, niet om wat er mee gedaan wordt. Zo van… jaaaaaaa ze hebben zelfs een laser.
                    Nee... ik heb ze wel eens mooier gezien. Vorig jaar met die cirkels, en dat jaar waar men begon met Played Alive - Safri duo. Dat waren wel de betere shows vind ik.
                    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• iamd
                      • Dec 2003
                      • 23

Ik vind het wel jammer dat er zo weinig artiesten live zongen... En dat ze dan ook niet de moeite namen om het live te laten lijken. (drumstel zonder mics, toch knap om zo'n zaal en de huiskamer te vullen met geluid) [:0]

Comment

• lifesound
                        • Apr 2003
                        • 1052

citaat:Geplaatst door iamd

Ik vind het wel jammer dat er zo weinig artiesten live zongen... En dat ze dan ook niet de moeite namen om het live te laten lijken. (drumstel zonder mics, toch knap om zo'n zaal en de huiskamer te vullen met geluid) [:0]
                        pas nieuw op deze wereld?
                        Dat is namelijk altijd zo geweest.....

Comment

• jop
                          • Jun 2002
                          • 92

Ik vond het licht erg tegenvallen in vergelijking met vorig jaar, die laser bij de opkomst van de winnaars was ook ruk. De kleine led movingheadjes gaven wel een leuk effect.
                          Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• Fritz
                            • Oct 2001
                            • 621

citaat:Geplaatst door jop

Ik vond het licht erg tegenvallen in vergelijking met vorig jaar, die laser bij de opkomst van de winnaars was ook ruk. De kleine led movingheadjes gaven wel een leuk effect.
                            Doen ze expres, volgend jaar is de tiende editie. Nu hadden ze niets bijzonders en volgend jaar kunnen ze dan flink uitpakken, zodat het ook extra opvalt...

Comment

• iamd
                              • Dec 2003
                              • 23

citaat:Geplaatst door lifesound

citaat:Geplaatst door iamd

pas nieuw op deze wereld?
                              Dat is namelijk altijd zo geweest.....
                              Ik besta gelukkig al weer een tijdje, dank je...

maar kan iemand mij nou eens een goede reden geven waarom een gerespecteerde artiest niet live wil zingen/spelen.

Er is toch niets mooiers dan live muziek maken....

Comment

Working...