Impressie shots

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sjörske
    • Jun 2003
    • 55

Impressie shots

Dit hoort denk ik niet helemaal thuis in dit forum hier, maar toch. Ik moet voor school een foto hebben van een mooie lichtstand. Deze foto moet echter van goede kwaliteit zijn, zodat als ik hem op A4 formaat uitprint hij nog van goede kwaliteit is. Zelf heb ik problemen met de computer gehad en nu ben ik al mijn foto's kwijt. De foto's die hier staan zijn helaas niet geschikt voor A4 formaat. Wie o wie kan mij helpen en een foto op internet zetten. Liefst met wat intelli waar je de beams mooi ziet.

Alvast bedankt,
    Sjors
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

hallo,
    Hier de link naar een topic waar een aantal foto's in staan met intelli waar je de beams ook goed ziet.
    http://www.licht-geluid.nl/forum/top...?TOPIC_ID=9941
    Mocht je meer willen hebben dan raad ik je aan even de zoek functie te gebruiken.
    oleole ik heb EV :)

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

En ik geloof dat ik nog veel grotere orginelen daarvan thuis heb staan, dus als je me het foto-nummer even doorgeeft (check de link); dan stuur ik je die per mail op. Mocht je er wat aan hebben tenminste. Zoek het licht-foto forum even door, daar moet echt meer dan genoeg te vinden zijn!

Comment

• Sjörske
        • Jun 2003
        • 55

Ten eerste: Hele mooie foto's, maar het is niet helemaal wat ik zoek. Ik heb wel gezocht in het lichtforum, maar de meeste foto's (de wat oudere) doen het niet meer. Ik weet bijvoorbeeld nog dat in dit topic ( http://www.licht-geluid.nl/forum/top...?TOPIC_ID=8785 ) hele mooie foto's stonden. Dat waren meer van die 'show'foto's. Foto's die bijvoorbeeld uit een catalogus zouden kunnen komen. Je ziet dan alleen de beams en geen publiek. De beams schijnen dan richting de camera.

Comment

• - -Niels- -
          • Aug 2003
          • 253

Comment

Working...