antieke london city PA-speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ORKZ
    • Nov 2003
    • 65

antieke london city PA-speakers

Binnenkort willen wij onze vintage london-city PA-speakers gaan verkopen omdat we er geen gebruiksdoel voor hebben; ze klinken veel te ouderwets. Het betreft een set 4x15" bascabinetten (gesloten kast)+ een set hoorntjes. Optisch hebben ze een opknapbeurt nodig, maar technisch zijn ze nog OK. Volgens mij zijn ze zeer geschikt om er basgitaar over te spelen. Op de baskasten zit het groene tolex/tweed nog (hoewel de tijd haar sporen heeft achtergelaten), maar op de hoorntjes ontbreekt het. Heeft iemand enig idee wat dit waard is ?- inmiddels is dit redelijk uniek te noemen; de gitaarspeakers zie je nog wel eens, maar dit dus niet meer...
    (bouwjaar schat ik 65-69)
    ooit bereiken we de 190 db grens.....
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

museum-prijs, dat is ongeveer gelijk aan de transport-porto-kosten. Maar van de andere kant : marktplaats.nl, og 2ehands.nl, of de snuffelsite.nl......

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4524

Om je even uit de droom te helpen.

Nee, dit spul is zeker niet zeldzaam of museaal. Novanex is zeldzamer En was tot het faillisement vooral goedkoop alternatief voor goede merken.

London City was een Nederlands bedrijf en die werkte in response op de dure marshalltorens. Dan zit je al goed in de seventies. Gebruikte trouwens meestal Fane componenten. De goedkoopste...

Heel Nederland staat nog vol met oude London City (en de opvolger na het faillissement Tower. in 1984 nog gewoon te koop)

Hoewel je voor oude troep soms gekken kan vinden zou ik me nu nog maar niet te rijk rekenen. Twee huizen verderop is nog iemand die laatst me aansprak "jij zit toch in een bandje? Ik heb nog een...blah blah" en daar kan ik nog een london city baskast van krijgen. Gratis. Ik hoef ém niet

Je zou wel een mailtje kunnen wagen aan:
      www.deplug.nl en www.purpleguitars.com die doen in vintage gear.
      lekker belangrijk!

Comment

• ORKZ
        • Nov 2003
        • 65

bedankt voor de reacties; ik zie wel wat ik ermee ga doen. Mezelf rijk gerekend had ik gelukkig nog niet gedaan
        ooit bereiken we de 190 db grens.....

Comment

Working...