nou ze zit dus in de finale.....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

nou ze zit dus in de finale.....

Hmpfff,

Vanaf vanavond zit een van mijn zangeressn dus in de finale Idols.

Omdat de jury d'r zo graag erbij wilde hebben. [B)]

Heeft niets met dit forum te maken. Maar je schrijf es wat op om 3 uur 'snachts
    lekker belangrijk!
  • Barthez
    • Dec 2003
    • 256

Tsja, wat moet je ervan zeggen....

... om 10 over 5 's nachts!?

Wie is het hoe heet ze en hoe ziet ze eruit [], das belangrijke informatie
    Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Tja en hier ist 6u55 ( de kleinen is wakker ) [V]
      Jammer dat we dit niet kunnen volgen in Belgium
      Ik toch niet [V]
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

lekker belangrijk!

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Meike...

Vond Marlies van vorige week toch echt stukken beter... Maarrr Meike ziet er goed uit [8D]
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• test12
            • Jan 2003
            • 901

Wat vonden julie v.d. sound van de Idols.

m.v.g. Herman

Comment

• - -Niels- -
              • Aug 2003
              • 253

citaat:Wat vonden julie v.d. sound van de Idols.
              Schitterend!

Comment

• BENjpt
                • May 2002
                • 381

Laatst die Manta horen optreden. (diegene waarvan haar moeder boos werd dat ze niet door ging).. mislukte idol dus.

Mensen Mensen wat was dat lachen.. mensen gingen grappen maken over het oerlelijke gezang.. en ja het was vals[8D]
                Heb haar moeder ook nog zien zitten, terwijl een enkeling om haar handtekening vroeg

ps Ik vind die pot, die door is toch het beste zingen..
                Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• yvobtv
                  • May 2002
                  • 272

Manta komt uit Lelystad. heb haar weleens onder mijn schuif gehad.
                  Vind haar erg aardig, maar dat was trouwens ook alweer bijna een jaar geleden.
                  ze heeft een website: www.charmanta.com

groetjes
                  (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5430

De sound was alleen maar rampzalig (veel te hard ingemixte piano en gitaar) om bijvoorbeeld een schatje als Meike (die er met zingen in elk geval totaal naast zat) weer een ronde verder te helpen.
                    De drie heren uit de jury:
                    "Uh, Meike wij moeten het de komende avond toch nog eens over jouw talenten hebben, schat."
                    HenkJan als eerste: "Wil je wat drinken misschien?"
                    En voor Jekenny 'Botox' Klaagman is er wel een leuk joch te regelen.
                    "Je wilt toch beroemd worden? Nou dan".
                    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Michel_G
                      • Dec 2003
                      • 376

en als ik het goed zag (zal wel niet) hadden ze twee sm58 gericht op die conga's (en dit klopt volgens mij ook al niet.

Die hadden ze gewoon boven op gericht ipv. aan de onderkant. (ok dat is eigen keuze, ligt eraan of je meer de aanslag wil horen of niet)

Maar vondt het wel vreemd dat daarvoor sm58's (volgens mij) gebruikt werden. Zou er toch eerder een Neumann op gezet hebben.
                      Is weer terug !

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

Ik vond het geluid ronduit slecht, en de meeste kandidaten waardeloos. Meike zong nog niet half zo goed als Megan, maar die zag er simpelweg niet uit... JK Was gister okeej, al was zijn verschijning een aanfluiting. JK's zang was niet 100 punten, maar hij heeft wel het stemgeluid van Lionel Richie...

Like rinus said; muziek was te hard... Die wildcard rondes irriteren mij trouwens helemaaaaal mateloos... Vorige week die Ho*r van een Sharon, lelijke kop, totaal geen muzikaal talent; door naar Wildcard... Echt complete waanzin, dat hele circus...

Denk dat ECHTE talenten er toch wel komen. Tot nu toe zie ik alleen Marlies, Ron en evt JK in die richting gaan, waarbij Marlies erg ver bovenin staat
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• - -Niels- -
                          • Aug 2003
                          • 253

citaat:Laatst die Manta horen optreden. (diegene waarvan haar moeder boos werd dat ze niet door ging).. mislukte idol dus.
                          Je bedoelt Samanta[V][V][V]--->

Comment

• Ibvee
                            • Nov 2002
                            • 714

Alsof t wat voorstelt, je krijgt een platen-contract als je wint (je doet mee aan idols, omdat je anders helemaal geen kans maakt op een contract), heb je eenmaal het contract, na een paar maandjes is het weer bijna over, hoor je nix meer van ze. Maffiteiten daaro [V] Volgens mij heeft Jim al meer nummers op z'n naam staan nu dan Jamai [B)] Word je uitgenodigt voor een radio-interview, krijg je ronduit de vraag naar je hoofd gegooid of je homo ben [xx(] wat ze daar al wel niet verzinnen [B)] en geeft ie ook nog het antwoord "ja" Niet dat ik wat tegen homo's heb, zijn hartstikke aardige mensen (meestal), maar of de platenmaatschappij er stiekempjes ook blij mee is.... Maja, is wel geinig om te kijken hoe ze afgaan af en toe []
                            De groeten => Micha

Comment

• som
                              • Nov 2002
                              • 787

pff het is gewoon tv maken allemaal,
                              zal de heren producers een rotzorg zijn wat er allemaal gebeurd, zolang er maar veel mensen naar kijken[8D]

ooit deed mijn schoonzusje mee met huisman's show,dus wij als liefhebbende familie mee
                              (je kent het wel!)
                              allemaal zitten, en er was te weinig publiek...
                              werden eerst alle shot's van links gefilmd,iedereen mocht verhuizen en de shot's van rechts kwamen ook met publiek
                              das dus tv maken..
                              Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

Working...