foto'tje misschien? Ben nu wel redelijk nieuwsgierig
Tour labels
Collapse
X
-
Comment
-
Vaak zie je ook nog de vakjes:
"packed by:" Meneer X
"checked by:" Mevrouw Y
"location:" FOH (of monitorland, of ergens anders)
Ziet er prima uit overigens! Goede tip.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Gewoon geplastificeerde labels met bisonkit op je kist plakken?
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Hoe heten deze labels ? Kan ze niet vinden op de site.
Heb je mss artikelnummer ?
Moet ook een aantal kisten labelen en dit lijkt mij wel OKEV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
RCF - The rules of sound.Comment
-
Deze vind ik zo als ik het nummer google.Mvg,
DJordyComment
-
thanks. dat zijn A4 vellen. Neem aan dat de labels op kisten geen A4 zijn dus ze zijn zelf op maat gemaakt of zie ikdat verkeerd ?EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Comment
-
Komende week gaan alle kisten met de labels flink op pad i.v.m. Tilburgse kermis dus kunnen we meteen kijken hoe ze het uithouden (ook qua vocht en beschadigingen).RCF - The rules of sound.Comment
-
Ik ken best wat bedrijven die hier al lang mee werken, o.a. Ampco.
Uiteraard sneuvelt er wel eens een sticker, maar doorgaans gaan ze lang mee. Kwam van de week een sticker tegen die al zeker 6 jaar op z'n kistje zit aan de uitvoering te zienNeem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Wellicht is de A5 er dan sinds nu ook, zag ook dat de A4 € 3,- duurder is dan een week geledenRCF - The rules of sound.Comment
Comment