Carnavalsbeurs Nieuwegein 25-1-2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janpeter
    • Jan 2004
    • 10

Carnavalsbeurs Nieuwegein 25-1-2004

Vorig jaar was er tijdens de Carnavalsbeurs in Nieuwegein een soort van spontane "forum-meeting" Een aantal bezoekers van dit forum kwamen er pas achter nadat de beurs geweest was en daarom maak ik thans vast melding van deze activiteit van de Carnavalsvereniging De Bateniers.

Zondag a.s. is er weer die gezellige beurs en wellicht dat er toch weer een aantal naar toe willen gaan.

De beurs wordt weer gehouden in de Heidehal op het terrein Blokhoeve en is vanaf 13.00 uur geopend. De entree is slechts 1 euro.

Vorig jaar werd dit al gekscherend de "DJ-vakkledingbeurs" genoemd, maar wellicht kun je er nog eens leuk slagen voor weinig, want het merendeel is tweedehandse of zelfgemaakte kleding...

Tot ziens en alaaf !!! alaaf !!! alaaf !!!
    Nergens is het gezelliger dan op de PA-markt...
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

citaat:alaaf !!! alaaf !!! alaaf !!!
    Het is : O-laaf, O-laaf, O-laaf..[]
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Jan-Peter
      • Jan 2001
      • 311

Wie gaan er naar toe ? Of doe ik een one-man-meeting ?
      16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• Radar
        Moderator
        • Jul 2002
        • 890

Ik ben bang dat we z'n 2 en zijn, maar het is nog geen zondag.
        ff lederhose scoren en een eigen pruik.
        Ik doe niet aan bijgeloof.
        Dat brengt ongeluk.

Comment

• Jan-Peter
          • Jan 2001
          • 311

Het was een behoorlijke solo meeting...

Het blijft lastig als je geen gezichten weet bij de "Internet-namen"

Volgende keer beter.

Op de PA-markt zie ik er wellicht heel veel langs de entree komen.... Maar wie is wie dan... Tijd voor een smoelenboek hier op het forum ?!
          16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

citaat:Het blijft lastig als je geen gezichten weet bij de "Internet-namen"
            Ik deed je nog niet zo lang geleden voorbij op de A50/59, maar als blikken konden doden...[]
            Olaf Duffhuës

Comment

• janpeter
              • Jan 2004
              • 10

He Olaf,

Dat voorbij rijden is op zich niet zo erg, maar ik heb een "naam" op de auto staan. Makkelijk herkenbaar voor iedereen. En ik weet natuurlijk helemaal niet in wat voor auto de forumleden rijden. Is dat wellicht wat voor een ander foto-topic ?

Als ik toen misschien niet zo vrolijk keek, kan dat wel kloppen. Ik had toen in twee weken tijd 6 presentaties in Zeeuws-Vlaanderen en België te doen voor het Ministerie van Verkeer & Waterstaat. Maar mijn routeplanner/navigatiesysteem vertikte het behoorlijk in die dagen en daar werd ik best chagerijnig [V] van. Alsnog sorry voor toen.....

Maar ben je vanmiddag nog geweest op de Carnavalsbeurs ? En geslaagd ?
              Nergens is het gezelliger dan op de PA-markt...

Comment

• Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

citaatat voorbij rijden is op zich niet zo erg, maar ik heb een "naam" op de auto staan. Makkelijk herkenbaar voor iedereen. En ik weet natuurlijk helemaal niet in wat voor auto de forumleden rijden. Is dat wellicht wat voor een ander foto-topic ?
                Bij ons staat er ook een naam op...: DSP in grijs met blauw....

citaat:Maar ben je vanmiddag nog geweest op de Carnavalsbeurs ? En geslaagd ?
                Nee, ik heb een hekel aan carnaval..
                Olaf Duffhuës

Comment

Working...