help. (logo)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • musicjohn
    • Aug 2001
    • 1102

citaat:Techneuten zijn nogal eens geneigd zichzelf in dat opzicht door Moedertje Natuur slecht bedeeld te vinden, of daar in elk geval niet erg zeker van te zijn.
    En maar al te vaak onterecht dunkt mij.
    Wie niet waagt die niet wint!
    Helemaal met je eens Rinus, en dat probeerde ik eigenlijk ook te zeggen met mijn posting.

Maar je moet het met me eens zijn dat alle grote namen uit de showbizz nergens zouden zijn zonder de 110% inzet, creativiteit en vakmanschap van de techneuten, zowel geluid als licht. En dat zou het "Grote Publiek" zich eens moeten realiseren. Helaas hebben die maar al te vaak 'slechts' een goed woordje over voor de artiets zelf na afloop van de show.

Je snapt wel wat ik bedoel.
    Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Zorg dat je logo ook makkelijk op je kisten / kabels past. Uitgebreide dingen kun je niet makkelijk verkleinen waardoor de herkenbaarheid achteruit gaat. En inderdaad: veel kleuren gebruiken is vragen om problemen (of je moet je kisten bestickeren ipv spuiten)

Comment

• JBL-QSC-DBX
        • Apr 2003
        • 381

Hallo mensen,

goede tip van (iCe) om alvast te kijken naar mogelijkheden om logo ook op kisten / kabels te presenteren. Ook oppassen met meerdere kleuren, iCe heeft inderdaad gelijk dat je dan met stickers aan de gang moet ipv spuiten. Alleen zit je dan weer met het probleem dat de prijzen van stickers / drukwerk ook vaak gebaseerd zijn op aantal kleuren. Dat maakt de sticker vaak stukken duurder.

Ons logo is by de weg niet meer dan onze naam in een bepaald ttf lettertype wat ons aansprak, met op de achtergrond een hoofdtelefoon in een grijstint. De naam is oranje en de hoofdtelefoon is grijs. Deze twee zaken samen in een JPEG is ons logo. Zo heb je bij drukwerk e.d. altijd maar één kleur extra omdat een grijstint vaak beschouwd wordt als zwart, wat standaard is bij drukwerk.

Succes ermee, groeten, Joris
        Timescape.nl

Comment

• lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

voor flightcases wordt mijn logo gewoon in 1 kleur gespoten.
          Het geel dat het al bevat, of gwoon standaard wit. Ik ben er nog niet helemaal uit.

Ook voor al mijn facturen, bestelbons, omslagen, .... is he gewoon in het zwart.

Voor site en bedrijfskaartjes wordt het uitgebreide gebruikt.

Comment

• sparky
            • Apr 2002
            • 2104

citaate "echte" artiesten( en dat zijn niet altijd de bekende koppen hoor) die blijven altijd uit de schijnwerpers en krijgen maar eens nu en dan wat aandacht.(OFF TOPIC)

Hmm, als ik die waardering wil ga ik zelf wel op het podium staan. Je kunt een leek niet kwalijk nemen dat hij niet weet hoe de muziekindustrie in elkaar zit.

Voor het logo op mijn site en visitekaartjes heb ik vrij simpel gedacht: Wat is mijn product? Mijn product dat ben ik zelf en dus heb ik een collega die aardig kan tekenen een redelijk gestileerd portret laten maken en dat heb ik vervolgens zelf nog stevig gephotoshopt. Ik vind het resultaat redelijk, maar ja dat moet natuurlijk niet iedereen gaan doen, zou wat worden; al die smoelen :-). Ik sluit me aan bij wat anderen al zeiden, heb je zelf de creativiteit niet, besteed het dan uit. En leer fatsoenlijk schrijven, dat zal je site ook ten goede komen.

Succes

Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Rudy Vorstenbosch
              • Jun 2001
              • 1429

citaat:Geplaatst door lifesound

voor flightcases wordt mijn logo gewoon in 1 kleur gespoten.
              [?] Logo op flightcases Spuiten [?]

Vertel eens?!

Comment

• lifesound
                • Apr 2003
                • 1052

men neme je logo-mal (uitgesneden dus) en legge dit op de flightcase (vasttapen is aan te raden)
                men neme een spuitbus verf
                men richte de spuitbus naar de flightcase en drukke op het knoptje

Of was jij van plan elk logo met de hand te gaan schilderen op elke flightcase?

Comment

• jeroenw
                  • Dec 2003
                  • 216

of showcase dacht aan andere vormen van spuiten....
                  maar dat is meer iets voor een 18+ forum...
                  \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

• sparky
                    • Apr 2002
                    • 2104

Hmpff, soms wou ik dat er aan dit forum een leeftijdsgrens werd gesteld. Ik denk dat Showtechniek het over screenen heeft. De gebruikelijke manier om Flightcases van tekst en logo's te voorzien.
                    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• JBL-QSC-DBX
                      • Apr 2003
                      • 381

hallo Sparky (en anderen)

nou ik ben 23, dus ik hoop dat dat "oud" genoeg is
                      Nee, geintje. Ik begrijp dat jij denkt dat showtechniek het over screenen heeft. Kun je wat meer uitleg geven hierover? Heb namelijk geen idee wat dat is...

Groeten, Joris
                      Timescape.nl

Comment

• som
                        • Nov 2002
                        • 787

ik plak mijn logo met beletteringsstickers, bij niet teveel kleuren valt de prijs best mee.
                        als je met een logo hebt kan je dat gewoon mailen naar een "plak bedrijf"
                        wordt dan keurig gesneden , wat voor model je maar wilt.
                        en altijd een mooi resultaat.

of noemt men dit nou screenen...[:I]

abn;nagaan wie ze zijn, wat ze in het verleden uitgespookt hebben
                        Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• sparky
                          • Apr 2002
                          • 2104

Mijn opmerking over de leeftijdsgrens sloeg meer op de poster voor mij.

Screenen gaat met metalen malletjes van letters of symbolen die je in elkaar kunt schuiven zodat het als het ware 1 mal wordt van de tekst/symbolen of logos. Vervolgens wordt met een roller een speciaal soort inkt aangebracht die goed hecht op de buitenlaag van de case. Niet alle verfstoffen hechten goed op flightcases, dit spul wel. Het is met het oplosmiddel ook weer gemakkelijk te verwijderen, waardoor je je kisten netjes kunt houden mocht de vaste inhoud en daarmee dus wellicht de belettering veranderen.

Comment

• jeroenw
                            • Dec 2003
                            • 216

is dat niet een erg dure manier? of valt dat wel mee?
                            \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

• sparky
                              • Apr 2002
                              • 2104

De aangebrachte tekst blijft lang goed, maar is tevens makkelijk te verwijderen.
                              Dat zijn twee behoorlijke voordelen en ja die kosten dan wel wat centjes.

Comment

Working...