No Comment...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Zegge we gaan toch geen medelijden hebben met die non-zangers / -zangeressen. Het spijt me zeer maar nadat je Idols 1 gezien hebt kun je toch precies weten wat je moet verwachten, en met een beeeeeetje zelfkennis weet je dan ook wel dat je absoluut geen kans van slagen hebt. Tja als je dan niet voor lul wilt staan moet je ook niet meedoen ook, en volgens mij vonden ze t nog lachen ook, ach dat is iedereen over half jaartje toch weer vergeten.
    En trouwens: entertainment = vermaak, dus entertainen kunnen ze wel blijkbaar

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Als deze mensen volledig toerekeningsvatbaar zouden zijn, was ik het volledig met je eens iCe... Maar iemand die als een bezopen draaitol over het voetbalveld heen spint, is simpelweg zwakbegaafd... Dit is voor de jongen en zijn familie al triest genoeg, maar om hier (leed)vermaak van te maken, vind ik een ontzettend minderwaardige actie. Indien een groep studenten mooi gaat staan krijsen/aandacht trekken praten we over een compleet andere situatie...Dit lijkt echter net iets teveel op aapjes kijken... Bovendien maakt het me kotsmisselijk als ik types als die Milan hoor praten... Zinloos geweld heet dat...[)]
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Koszmo
        • Nov 2002
        • 185

Niks mensonwaardig...!!

Kom op zeg die mensen weten dus heus wel wat ze doen!!
        Als je je opgeeft opgeeft voor dat programma (en zeker het 2e deel) weet je wat je te wachten staat en moet je voor een beslissing nemen...

Grtz,

Koszmo
        Profiel - Mailtje

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Lees nou ff mijn vorige bericht chef...Deze mensen weten absoluut niet wat ze doen...Da's direct ook het probleem...[xx(]
          Arvid Buit

Comment

• musicjohn
            • Aug 2001
            • 1102

citaat:Maar als er ooit nog een J&H mega-barbeque komt mag íe het allemaal live bewijzen []
            Nou graag zelfs... ik hou me aanbevolen !!!

P.S. ik kom eind februari een weekje naar Nederland toe om m'n AD set weer op te halen. Kunnen we toch een BBQ organiseren? O nee, het is nederland hé. Kijk, hier in Malaga is het iedere dag nog zo'n 22 à 23 graden.... (ziek, ziek ziek... [:I])

Maar een Barbeque'tje in de sneeuw... lijkt jullie dat niets?
            Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Hmmm...Wil niet vervelend zijn, maar heb vanavond BBQ PA Bedrijf organiseert ieder jaar voor al het personeel (including alle freelancers) een bbq... Dit jaar een beetje verlaat maar toch [8D]

Arvid Buit

Comment

• Koszmo
                • Nov 2002
                • 185

citaat:Lees nou ff mijn vorige bericht chef...Deze mensen weten absoluut niet wat ze doen...Da's direct ook het probleem...
                die mensen weten dus donders goed wat ze doen en al zou dat niet zo zijn zal iemand uit hun omgeving hun wel wijs maken dat het beter is het niet te doen...
                Profiel - Mailtje

Comment

• musicjohn
                  • Aug 2001
                  • 1102

Tsja... AJB

kijk maar eens:

Veel plezier met de BBQ vanavond. [)]

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

citaat:Geplaatst door musicjohn

Tsja... AJB

kijk maar eens:

Veel plezier met de BBQ vanavond. [)]
                    pFFFF....

Verveling slaat ook toe zeker in spanje met het slechte weer?
                    Wat een onzin posting! [V]
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Hehe...ik vind het een toffe posting hoor John We zitten binnen en barbeque staat onder tentje Axs niet zo boos he...gaat in dit topic toch al nergens over [][]
                      Arvid Buit

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2138

serieus he met zo mensen heb ik geen medelijden. dat die maar keihard op hun bek gaan. i.p.v te gaan werken gelijk ene normale mens en niet de idioot uithangen om toch maar een wanabee idool te worden. Wat ze dus overigens nooit zullen worden[^]

echt een schande voor al de echte artiesten, ook onder ons

overigens best wel altijd leuk als je eens goed wilt lachen
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• sis
                          • Jul 2003
                          • 3305

Ja, en binnenkort beginnen ze ook in Belgium
                          Kunnen we nog eens lachen
                          sis leuk hé
                          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...