wie kent dit rook effect?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timescape
    • Oct 2002
    • 328

Haha tijn,
    denk je echt dat die flessen dan ook daadwerkelijk in dat DJ-hokje zouden staan, zodat iedereen het ziet ? En zou het niet zo kunnen zijn dat hier (ik zeg maar wat he) een stuk of 20 flessen gekoppeld staan ? Of zou het ook niet kunnen dat áls het al zo zou zijn dat men flessen moet gaan wisselen, dat iemand anders dat gewoon doet (uit het zicht) ?
    Maar nou je het zegt, ik heb ze ook nog nooit de rookmachines bij zien vullen nee ! (of nieuwe lampen in der cybers, of recones in der blue-boxes...)

Groeten Jeroen
    PS: overigens wél een gaaf effect, mede (bij highstreet) door matig gebruik...

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

nu is Corne gewoon ook een goeie LJ....zeker als ik op 29 april nu ook eens zou mee mogen gluren met hem :-), ben toch benieuwd hoe hij zijn tafel geprogd heeft, aangezien het een enigma betreft kan je dit *** kopieren op een masterpiece, en met die enigma zie ik hm af en toe dingen doen die ik ook wil kunnen!

maar genoeg gekkigheid, denk dat die co2 jets gewoon gekoppeld worden aan de tapinstallatie's die er staan, die worden ook vanuit een plek aangestuurd als ik het goed heb.

Ralph

Comment

• Rob
        • Dec 2000
        • 470

hmm maarja zo`n fles co2 kost ook geen drol je moet alleen meestal borg betalen voor de fles maar die krijg je terug.

Om zo`n effect zelf te maken is toch niet zo moeilijk ?? meerdere punten waar de co2 uitspuit aangesloten op 1 punt, gewoon ervoor zorgen dat je in 1 keer heel veel van die pruttel eruit spuit. En volgens mij moet je ook een beetje rekening houden met expansie kokers waarin de co2 kan uitzetten en zo een mooie puim onstaat.
        Rob v.d. Molen

Comment

Working...