Quincie = RL sound

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RL sound
    • Jan 2003
    • 156

Quincie = RL sound

Sinds 1 december is er een nieuwe concurrent (concollega) bij gekomen op het vlak van Freelance geluistechniek.

En wel RL sound.

Heb nu eindelijk de stap durven zetten na een lange tijd wikken en wegen, maar we gaan er tegen aan.

Ik wilde jullie het toch even laten weten.

Groeten RL sound....
    Groeten: RL <i>sound</i>
  • Sjuul
    • Oct 2002
    • 28

Gefeliciteerd, een veel succes ermee!

Groetjes Sjuul

Comment

• musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

Hey Rudie,

Allereerst gefeliciteerd. Ik wens je succesvolle jaren toe.

Maar als ik zo brutaal mag zijn om een paar tips te geven...

Begin eens met het aanpassen van je homepage. Deze maakt geen professionele indruk. Het begint al met een irritante reklame-banner.

Dan kom je op de hoofd pagina. De link "DOLBYDIGITAAL" brengt je naar een volgend scherm, en daar staat niets. Verder is die page dood.

De tweede link "GELUIDSTECHNIEK" brengt je naar een tussen-scherm die werkelijk nergens op slaat. Met notabene een licht-effect als feature in het midden van de page. Dan maar weer doorklikken op "VERDER".

Goed, dan krijg je een menu structuur aan de linkerkant. "Wie ben ik" vind ik meestal nooit zo ontzettend boeiend, dus meteen door naar de tweede: "Wat is geluidstechniek"

Ik had hier een mooie omschrijving van jou verwacht, maar tot mijn stomme verbazing... wat vind ik ??? De volgende kreet van jou aan jouw bezoekers:

citaat:Nu probeer ik gegevens te verzamelen om de defenitie van geluidstechniek te geven. Hierbij roep ik je hulp in om mij te vertellen wat geluidstechniek nou is. De beste wordt geplubiceerd op deze site. Voer hieronder je gegevens en jou defenitie van geluidstechniek in.
      Laten we het over de rest van de menu-items maar niet hebben.

Nu zit ik toch met een ietwat on-opgelost raadsel... Op grond van WAT heb jij nu eindelijk de stap durven zetten? Je wekt bij mij de indruk dat je dus niet eens zelf een definitie van geluidstechniek kunt geven.

Dit geeft bezoekers van jouw homepage de indruk dat je dus geen profie bent en op deze manier is jouw avontuur in deze keiharde zakenwereld bij voorbaat gedoemd om te mislukken.

Mijn welgemeende advies aan jou is dan ook om je homepage aan te passen. Desnoods door een ervaren web-page bouwer laten maken. Het is JOUW DIGITALE VISITE-KAARTJE !!! en die moet de (potentiële) klant meteen een goede indruk geven.

Als ik een leek zou zijn op dit vakgebied en ik was op zoek naar iemand die geluidstechniek voor me zou kunnen doen, dan zou ik jou, na het bekijken van jouw homepage, zeker niet bellen of mailen.

Sorry als dit ietwat negatief overkomt Rudie, maar ik bedoel het niet om je af te kraken, maar zie het als opbouwende kritiek.

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• RL sound
        • Jan 2003
        • 156

Musicjhon, ik ben het volledig eens met je antwoord, maar deze site heb ik ooit eens gemaakt om te oefenen, ben nu al druk bezig met een nieuwe site puur gericht op RL sound.

Dus bij deze binnenkort een nieuwe site!!!

En kritiek is altijd welkom.

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

Idd misschien tijdelijk even 'under construction' zetten, is niet echt profi reclame. Die workshop bijvoorbeeld rammelt wel een beetje.

PS wat heb je bij Niek Boes gedaan? Die heb ik wel een aantal keren op bedrijfsfeesten gehad, was jij daar misschiebn ook bij?
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• RL sound
            • Jan 2003
            • 156

Niek boes heb ik meerdere keren gedaan, alleen doe ik vaak de volgspot en een collega het geluid.

Laat me even weten waar, misschien was ik er?

Comment

• lifesound
              • Apr 2003
              • 1052

welkom in de fantastische wereld der freelancers!
              Maar loop me niet voor de voeten

Comment

• som
                • Nov 2002
                • 787

citaat:Geplaatst door lifesound

welkom in de fantastische wereld der freelancers!
                Maar loop me niet voor de voeten
                pas maar op rudy,zodra je verder gaat investeren en een eigen setje koopt verander je van freelancer in een beun die de echte profi's voor de voeten loopt
                desalniettemin veel suc6
                Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• RL sound
                  • Jan 2003
                  • 156

Ha ha, wees maar gerust ik zal niemand voor de voeten lopen en zal ook geen beun worden.

Comment

• kokkie
                    • Nov 2003
                    • 1166

Hart van Holland
                    Krasnapolsky
                    en nog 2 keer die ik niet meer weet, waarvan denk ik 1 keer in Jaiselings Royal Palace.
                    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• RL sound
                      • Jan 2003
                      • 156

Kokkie, hart van Holand heb ik een keer gestaan, er was een ander geluidsbedrijf bij, en ik kwam later, een collega van mij was er al.

Comment

• RL sound
                        • Jan 2003
                        • 156

Even voor de mensen over homepage, de site is vernieuwd, maar nog niet volledig af, dit is een test.

Comment

• DjFlo
                          • Jun 2003
                          • 332

Hey rudie

Je vernieuwde site vind ik er strak en verzorgd uitzien er meot nog wel veel aan gebeuren. Als ik bijvoorbeeld op prijzen klik dan kom er link 3 volgens mij als titel te staan maar ik hoop dat je dit zelf ook al gezien had.

Nog veel suc6 met je site

groeten

floris

Comment

• musicjohn
                            • Aug 2001
                            • 1102

Hey Rudie,

Kijk, dat bedoel ik maar...

Jouw site heeft nu al (ondanks dat'íe nog lang niet af is) een zeer professionele uitstraling.

Ga zo door !!! Mijn Complimenten.
                            Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Dave
                              • Jan 2001
                              • 757

Nog even een kleine tip:
                              Probeer iets meer contrast aan te brengen in de website, de letters komen op mijn scherm niet echt los van de achtergrond. (lees: lastig leesbaar)
                              U x I = Boem.

Comment

Working...