Regenton speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Sis het is niet de regenton van jou maar die van DJ Peet, eerlijkgezegd zou ik die van DJPeet wel willen hebben. Ik zou de midas vanice voorzichtig verwijderen om daarna met de ton alleen verder te experimenteren.
    Toch blijf ik van mening dat de vanice en de bekabeling naar de regenton nog wel eens het probleem kan zijn. Ikweet natuurlijk niet hoe de weersgesteldheid bij DJPeet is maar hier staan de regentonnen tamelijk droog. Kan iemand mischien dit enigsinds verantwoord onderbouwen wat dit voor mogelijke invloed kan hebben.

M.v.g. Herman

Comment

• test12
      • Jan 2003
      • 901

Wij maken ons toch wat zorgen om DJPeet, omdat we helemaal niets meer van hem horen.
      De baspoort zal toch niet te krap zijn geweest voor 10 kg. Niemand nog wat gehoord of gezien?
      Een ding weet ik zeker! en dat is, dat een kunstof slot geen oplossing is.
      Als je dit soort systemen laat vliegen mag dit nog met standaard halfcouplers.

m.v.g. Herman

Comment

• musicjohn
        • Aug 2001
        • 1102

citaat:Als je die regenton toch de ruimte inschiet, maak er dan gelijk de eerste bemande regenton ruimtevlucht van
        Stop DJ PEET er dan ook meteen in, dan zijn we daar tenminste van af !!!
        citaate baspoort zal toch niet te krap zijn geweest voor 10 kg
        Met de helft (5 KG) aan TNT kom je ook al een eind de ruimte in !!! [)]
        Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• hansje
          • Jun 2003
          • 40

Peet heeft het idee dat hij voor het lapje gehouden wordt en zoekt nu een werkvrije rookplek

Comment

• Barthez
            • Dec 2003
            • 256

ik denk wel dat als er nog mensen geinterreseerd zijn in verder expirimenteren, zou ik zo ondertussen wel gaan zorgen dat er zich geen water meer in deze ton bevindt, anders kon de ton wel eens stuk vriezen bij deze temperaturen
            Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Michael
              • Nov 2002
              • 643

Hallo earth calling djpeet are you still there? Ik hoop toch niet dat je mijn advies hebt opgevolgd he?

Kunnen we de topic titel niet beter aanpassen in: Hoe kan men op de meest absurde manier een regenton om zeep helpen

citaat:Met de helft (5 KG) aan TNT kom je ook al een eind de ruimte in !!!
              Hoe dan ook vliegen zal hij met ton of zonder[][][xx(]

Comment

• test12
                • Jan 2003
                • 901

citaat:
                --------------------------------------------------------------------------------
                Met de helft (5 KG) aan TNT kom je ook al een eind de ruimte in !!!
                Hoe dan ook vliegen zal hij met ton of zonder
                --------------------------------------------------------------------------------

Ik maak me toch zorgen, met welke saveties steels of wat dan ook?

m.v.g. Herman

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

citaat:gemonteerd zijn in een soort van regenton.
                  typisch geval van onderwatergeluid. Ga er maar eens mee achter een gordijntje staan, dat dempt nog wat...

Comment

• test12
                    • Jan 2003
                    • 901

Voor het vergelijken is het voor velen toch veel gemakkelijker als ze voor het gordijn staan.

m.v.g. Herman

Comment

• LSD
                      • Jul 2002
                      • 152

citaat:Geplaatst door test12

. Ik zou de midas vanice voorzichtig verwijderen om daarna met de ton alleen verder te experimenteren.
                      dan is de vanice dus vanished
                      ----------------------------------------------
                      Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
                      ----------------------------------------------

Comment

• R. den Ridder
                        • Sep 2000
                        • 1500

En niet vergeten: we hebben al eens een regenton in de ruimte gehad hoor!

Kennen jullie de tekenfilm dr. Snuggles niet? daar werd een houten regenton aangedreven door mankraht altijd de ruimte in geschoten, audiovisueel had deze regenton geen problemen,m aar misschien is voor de mix van de tekenfilmserie dan ook een yamaha tafel gebruikt, deze hebben een heel andere resonantiefrequentie dan een venice mits goed waterpas gezet en voorzien van minstens drie littlelites

Comment

• test12
                          • Jan 2003
                          • 901

Ik wist dat, dat het een serieus onderwerp was, en het kwam me ook vaag bekend voor. Maar is het mischien ook nog dezelfde ton. Gevoelsmatig was ik er van uitgegaan dat het kunstof was maar volgens mij staat dat nergens.
                          Nu is het dus gewoon een kwestie van upgraden, ik vraag me af waarom DJPeet niet gelijk hiervoor hulp gevraagd heeft. Er zijn vast wel vele goeie tips voor deze klus (het upgraden van dr. Snuggles regenton).

m.v.g. Herman

Comment

• Barthez
                            • Dec 2003
                            • 256

Lijkt me een kwestie van nieuwe processor erin, schilderwerk liften en de ton kan weer jaren mee

dan moet alleen het audio probleem in combinatie met de vanice nog verholpen, mischien tijd voor een digitale tafel??? ik zie hier een markt voor yamaha: "De O2R nieuwe stijl, versie 2; de regenton series" [^]
                            Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Controller
                              • Apr 2002
                              • 745

citaat:Geplaatst door Barthez

Lijkt me een kwestie van nieuwe processor erin, schilderwerk liften en de ton kan weer jaren mee

dan moet alleen het audio probleem in combinatie met de vanice nog verholpen, mischien tijd voor een digitale tafel??? ik zie hier een markt voor yamaha: "De O2R nieuwe stijl, versie 2; de regenton series" [^]
                              Vergeet ook niet het geheugen en de harde schijf met vluchtgegevens te updaten [)] GPS kan ook wel handig zijn daarboven []

Comment

• rinus bakker
                                • Mar 2002
                                • 5429

En niemand die zich afvraagt of een ton waarin Port of Sherry is gerijpt beter of minder zal klinken, dan eentje waarin een echte Maltwhisky of desnoods een Bourbon tot wasdom is gekomen?
                                Ik stel een vergelijkend onderzoek voor....
                                Mocht er eventueel nog Malt in dat vat zitten,
                                dan weet ik wel een vrijwiller om dat op te ruimen.
                                Enne daarna is de proef misschien te herhalen met houten tonnen gemaakt van
                                Pools eiken
                                Spaans beuken
                                Zeeuwse waaiboom
                                Dortds pokhout
                                Fins berken
                                Nigeriaans azobe
                                Andorese scheytstam
                                Hollands burderbos
                                Grof takkehout
                                Siberisch ebben
                                Braziliaanse ginkgo
                                Laotiaanse rotreus
                                Hollandse populier
                                enz.
                                maar wel allemaal met EKO-certificaat en een bodempje Malt graag
                                een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...